közösségi média

e-kereskedelem, közösségi marketing, közösségi média, közösségi oldal, online értékesítés, online kereskedelem, online marketing, webshopok

Ez még nem forradalom

piacesprofit.hu

Még mindig várat magára az e-kereskedelem igazi felfutása – legalábbis ez egy friss kutatás tanulsága. A fogyasztók túlnyomó többsége ugyanis még mindig csak alkalomszerűen, havonta egyszer-kétszer vásárol az interneten, mert szeretné élőben is megtapogatni a terméket.

Tovább olvasom »
céges facebook megjelenés, közösségi marketing, közösségi média

Félreértik a Facebookot a cégek

piacesprofit.hu

Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások. Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok.

Tovább olvasom »
kommunikáció, közösségi média, ügyfél, vevőszerzés

A vevőnek sincs mindig igaza

piacesprofit.hu

“A vásárlónak mindig igaza van!” – szól a marketing első törvénye, azonban mindannyian tudjuk, hogy ez nincs mindig így. Sőt, egészen gyakran nincsen így. És egy üzletvezetőnek a saját ép esze és a folyamatos ügymenet érdekében néha szembe kell szállnia a vevővel.

Tovább olvasom »
kkv marketing, közösségi marketing, közösségi média

Melyik közösségi oldal való nekem?

Sebők Orsolya

Ha jól használjuk, a közösségi oldalakon való megjelenés tökéletes eszköz arra, hogy gyakrabban érintkezzünk üzleti partnereinkkel, ügyfeleinkkel és megerősítsük az egymás közötti bizalmat, tegyünk egy lépést a személyes hitelesség kialakulása érdekében. A már meglévő partnereink mellett számtalan új ügyfélhez is eljuthatunk a Twitteren, LinkedInen, Facebookon, a Google+-on, vagy éppen a Foresquare-en át. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz és hogyan érdemes ott jelen lennünk?

Tovább olvasom »
információs társadalom, internet, közösségi média

Óvatosan az önkifejezéssel!

Kriston László

Életre szóló összeveszések, öngyilkosságok, rágalmak, kártérítési perek, rosszul elsült kamaszcsínyek, börtönbüntetések szegélyezik online magán- vagy inkább közéletünket. Magánemberként, alkalmazottként és vállalkozóként is problémánk adódhat abból, ha átgondolatlanul szitkozódunk, vagy mindössze csak viccesek akarunk lenni a közösségi oldalakon. A versenytársainkkal és a hatóságokkal is meggyűlhet a bajunk.

Tovább olvasom »