közösségi média

hirdetés, instagram, közösségi média, marketing, messenger

Még mindig erős, de visszaesőben a Facebook

piacesprofit.hu

Továbbra is a Facebook vezet a közösségimédia-marketing szinte minden területén. A  marketingesek elkezdtek reagálni az organikus eredmények csökkenésére, ugyanakkor hirdetésekben még most is mindent visz a kék platform – derül ki a Social Media Examiner 2019 Social Media Marketing Industry Report tanulmányából.

Tovább olvasom »
adatvédelem, instagram, jog, képmás, közösségi média

Veszélyes is lehet az Instagramon cukiskodni

piacesprofit.hu

A Facebook mellett, vagy talán már azt maga mögött hagyva pörög az Instagram, a világ egyik legnagyobb képmegosztó közösségi média felülete. A celebeknek már szinte kötelező a jelenlét, de nem csak ők akarják megmutatni magukat a világnak. Nincs ezzel baj addig, míg csak olyan kép tárul a világ szeme elé, melyhez az érintett is hozzájárult.

Tovább olvasom »
képzés, közösségi média, pénzügy, vlogger

Gazdálkodj vlogosan!

piacesprofit.hu

A „Gazdálkodj vlogosan!” program keretében a gyerekek egy vlogger vállalkozás kulisszái mögé tekinthetnek be, kipróbálhatják lépésről-lépésre, mi kell ahhoz, hogy egy véleményformáló márkája sikeres legyen, és közben játékos formában ismerkedhetnek meg alapvető pénzügyi és vállalkozáshoz kapcsolódó fogalmakkal.

Tovább olvasom »
adatvédelem, hálózatkutatás, influencerek, Kertész János, korrupció, közösségi média

Kertész János: társadalmi fertőzés

Kriston László

Ma minden „virális”, képes futótűzszerűen, megosztásokkal terjedni. Összekapcsolódott világban élünk: létünk minden aspektusa valamilyen online rendszerre van rákötve, amely ontja az adatokat. Ezek aranybányát jelentenek Kertész Jánosnak, aki csaknem két évtizede foglalkozik hálózatokkal. A CEU professzorát kérdeztük korrupcióról, közösségi médiáról, influencerekről, káoszelméletről.

Tovább olvasom »
adatok, biztonság, facebook, közösségi média, profil

Nem az a megoldás, hogy töröljük a fiókunkat

piacesprofit.hu

Megdöbbentő eredményt hozott a közösségi médiumok felhasználóinak biztonságérzetét illetően a Groupama Biztosító megbízásából készült országos kutatás, amely a social médiát legaktívabban használó 18 és 45 év közötti korosztály véleményére volt kíváncsi. A megkérdezettek 81 százalékát aggasztja személyes adatainak biztonsága.

Tovább olvasom »
algoritmus, cambridge analytica, cégmarketing, Codecool, cpc, cpm, crane, cta, facebook, facebook csoport, google, hinora, hirdetés, kampány, kattintás, közösségi média, link, mark zuckerberg, marketing, organikus elérés, performance kampány, piac & profit, social media

Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Kriston László

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor