kozmetikumok

beszállító, csokoládé, élelmiszer, ellátási lánc, erdőirtás, etikátlan, fair trade, fajpusztulás, indonézia, kitkat, kozmetikumok, nestle, orángután, pálmaolaj, transzparencia, ültetvény, unilever, veszélyeztetett faj

Kitálalt pálmaolajügyben az Unilever

Kriston László

Őserdők kiirtásával, őshonos fajok elűzésével, őslakosok kilakoltatásával, településeik ledózerolásával teszünk szert azokra az olajpálma-ültetvényekre, melyekből a pálmaolajat kapjuk a margarinunkhoz, a testápoló szereinkhez, a csokoládénkhoz és egy sor más kozmetikai meg gasztronómiai termékhez. Az Unilever igyekszik tiszta vizet önteni a pohárba e kérdésben.

Tovább olvasom »
kozmetikumok, krém, minőség, szappan, termékfejlesztés

Összetétel, illat és textúra – ezek alapján dönt a vásárló

piacesprofit.hu

A különböző szépségápolási termékek esetében fontos meggyőződni arról, hogy a megfelelő termék kerül-e a kosarunkba. A CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég friss, reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a termék illata, textúrája, ára és az összetétele a legfontosabb döntési szempontok a magyar hölgyeknek és férfiaknak egyaránt, összességében tehát: tudatosan vásárlunk.

Tovább olvasom »
állatkísérletek, állatvédelem, környezetbarát termék, kozmetika, kozmetikumok, vegán, vegan society

Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot?

piacesprofit.hu

Sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy pontosan mit is kenünk a bőrünkre, ahogyan azzal sem, hogy egy-egy állatnak mit kell elviselnie azért, hogy a polcokra kerüljön a kedvenc termékünk. Erre a problémára hívja fel a figyelmet a Kísérleti állatok védelmének világnapja április 24-én.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, kozmetikumok, marketing

Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál?

piacesprofit.hu

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A kutatás azt vizsgálta, hogy milyen a termékeken szereplő tájékoztató feliratok, információk alapján döntenek legfőképpen a hazai fogyasztók, amikor kozmetikumot vásárolnak. A legösztönzőbben a termék „tisztaságáról”, illetve a hatékonyságáról szóló információk hatnak a vásárlási szándékra, de a kozmetikumok környezet- és állatbarát mivoltára utaló védjegyek is sokakat buzdítanak arra, hogy az adott terméket betegyék a kosarukba.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor