korosztály

beosztott, bizalom, borbély lászló, coaching, csapatépítés, egyéniség, értékelés, főnök, generáció, hr, influencer, jutalom, koroszotály, korosztály, mentor, motiváció, motiválás, munkahely, munkavállaló, pályakezdő, személyiség, szervezetfejlesztés, visszajelzés, x generáció, y generáció, z-generáció

Elsősorban egyéniség vagy, nem típus

Kriston László

Mindenki elsősorban egyén, megismételhetetlen elegye különféle személyiségjegyeknek és csak másodsorban képviselője egy típusnak vagy generációnak. Ennek értelmében nincsenek univerzális receptek arra sem, hogy kit hogyan motiváljunk, terheljünk feladatokkal, kérjünk számon és jutalmazzunk. A generációs különbségekről is sok szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
család, forrás, hitel, korosztály, lakásvásárlás

A harmincasok nem félnek a lakáshiteltől

piacesprofit.hu

A harmincéves korosztályban a legmagasabb a lakásvásárlással kacérkodók aránya és 41 százalékuk részben lakáshitelből oldaná meg ezt. A kutatás szerint a legtöbben Budapestre vagy a fővárosi agglomerációba mennének, a községek kevésbé vonzó célpontot jelentenek.

Tovább olvasom »
adat, alfa-generáció, alkalmazkodás, automatizáció, együttműködés, fiatal, gyors, információ, instant, korosztály, kritikai értékelés, monotonitás, munkaerőhiány, munkaerőpiac, munkahely, munkavállaló, nyitott osztályterem, okos cég, oktatás, rugalmas munkavégzés, rutin, siker, soft skill, szakképzés, technológiai fejlődés, változás, z-generáció

Néhány év és itt az alfa-generáció

Kriston László

Milyen szakképzést igényel a 21. század átalakuló technológiai és üzleti környezete? Milyen értékrenddel és szokásokkal érkezik a munkaerőpiacra a 2005 után született alfa-generáció, melynek tagjai már nem is ismerik, milyen az, amikor az életvitelünk még teljesen offline és analóg volt online és digitális helyett? Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Okos cég című konferenciáján.

Tovább olvasom »
csok, felfutás, kamatok, korosztály, lakáshitel

A negyvenesek viszik a legtöbb lakáshitelt

piacesprofit.hu

A 40-45 évesek vették fel a legnagyobb összegű lakáshitelt, átlagosan 9,6 millió forintot a K&H-nál. A fiatalabb, 25-30 éveseknél az átlagos lakáshitel-összeg 8,4 millió forint volt 2017 első tíz hónapjában. A bank által folyósított CSOK-os támogatások többségét, 80 százalékát viszont a 30-45 évesek kapták. A K&H előrejelzése szerint a következő időszakban folytatódhat a növekedés a lakáshitelezési piacon.

Tovább olvasom »
algoritmus, internet, korosztály, marketing, mesterséges intelligencia, online marketing, y generáció, z-generáció

Robotok adnak el, és lassan vásárolnak is

Kriston László

A csetbotok és a mesterséges intelligencia is “személyiségek” kreálására irányul. A jövő reklámarcai virtuális personák lesznek. Sőt minden cégnek az algoritmusok és botok felé is kell marketingelnie, mert végeredménynek “ők” fogják nyomni a termékeinket a neten. Bizarr? Félelmetes? Az.

Tovább olvasom »
célcsoport, fogyasztó, fogyasztóvédelem, korhatár, korosztály, marketing

Kiszolgáltatott célcsoportok

piacesprofit.hu

A vállalkozások természetes törekvése, hogy termékeikből, szolgáltatásaikból minél többet értékesítsenek, lehetőleg minél kisebb befektetés, ráfordítás árán. Az is közhely, hogy bár ebből a vállalkozások hasznot húznak, de szerencsés esetben a vásárlók és az ügyfelek számára is előnnyel jár a tranzakció – olvasható a Tiszta verseny blogon.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztás, fogyasztói bizalom, generáció, kamasz, korosztály, márkahűség, tini, usa, y generáció, z-generáció

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Kriston László

Pár év, és micsoda különbség! A Z-generáció képviselői most tizenévesek és korántsem a fogyasztói társadalom agyatlan robotjai. Nagyon megnézik, mire adják ki a pénzüket, értéktudatosan vásárolnak. Nem halmoznak fel, de amit divatosnak és menőnek vélnek, azt megszerzik. Csak éppen alaposabb utánajárással és mérlegeléssel, mint a bátyjaik és nővéreik. Ha kell, még a szüleikre is rászólnak.

Tovább olvasom »
fiatal, korosztály, munkaerőpiac, munkanélküliség, válság

Túl sok fiatal van munka nélkül

PP/MTI

A fiatalok munkanélküliségi rátája világszerte kiugróan magas marad az idén is,  legalább 2016-ig nem várható csökkenés – közölte a Nemzetközi Munkaügyi Szervezet (ILO) a “Globális foglalkoztatási trendek a fiatalok körében 2012”  című jelentésében.

Tovább olvasom »