könyv

e-könyv, könyv, vatera

Jóval kelendőbbek a hagyományos, mint az e-könyvek

piacesprofit.hu

Átlagosan 10 000 forint körüli összeget szánunk könyvekre az elkövetkező fél évben a Vatera saját felhasználói körében végzett felmérése szerint, még mindig jóval népszerűbbek a hagyományos könyvek, mint az ebookok. A nők elsősorban gyermekkönyvek és bestsellerek beszerzését tervezik, míg a férfiak kívánságlistáján a szakkönyvek, a történelmi és fantasztikus regények szerepelnek.

Tovább olvasom »
állattenyésztés, ázsia, egészség, gates, hús, könyv, könyvajánló, orvos, statisztika, tudomány, üzlet

Bill Gates könyvajánlója – ezt olvassa a világ leggazdagabb embere

piacesprofit.hu

Bill Gates nagy könyvmoly hírében áll. Bármilyen elfoglalt, olvasásra mindig szakít időt. Sőt, blogján rendszeresen ír recenziókat, hogy mások is hozzáférhessenek fontos tudásanyagokhoz azokból a kötetekből, melyek neki tetszettek. Milyen témák ragadják meg az egykori Microsoft-vezér érdeklődését? Messze nem csak az informatika.

Tovább olvasom »
befeketetés, bill gates, buffett, könyv, részvény, tőzsde, tudás, vállalkozás

Így tanult meg befektetni Warren Buffett

piacesprofit.hu

Hogyan tett szert egy-egy milliárdos arra a tudásra és világlátásra, mellyel megalapozta sikerét, és az élvonalban tudott maradni évtizedeken át? Ez mindig fogas kérdés. A válasz a sikeres vállalkozók könyvtárában rejlik. Kedvenc olvasnivalóik sokat elárulnak a gondolkodásukról. Madarat tolláról, embert könyvtáráról.

Tovább olvasom »
könyv, könyvajánló, összeesküvés-elmélet, pszichológia

Vigyázat, összeesküvés!

Kriston László

Nem az összeesküvés-elméletekről szól Robert Brotherton könyve, hanem az azokban hívők gondolkodásáról és pszichéjéről: hogyan döntik el, mi nevetséges, mi hihető. Úgy tűnik, meglepően széles körben űzött intellektuális hobbi hinni a teóriákban.

Tovább olvasom »
innováció, könyv, üzleti lehetőség, üzleti ötlet

A verseny a lúzereknek való

Kriston László

Merjünk egyeduralomra törni, és egyedülinek lenni abban, amit csinálunk. Ehhez viszont valami merőben újszerű ötlet kell. A PayPal és a Palantir alapítójának, a Facebook első külső befektetőjének gyakorlatias kézikönyve, a Zero to One hitvallás a „kreatív monopolisták” mellett.

Tovább olvasom »
könyv, márkahűség, pszichológia, vásárlói hűség, vásárlói szokások

Így lesz függő a fogyasztó

Kriston László

Sokan szinte megszállottan ragaszkodnak a kütyükhöz, veszik az új verziókat, töltik le a szoftverfrissítéseket. Ez a piaci siker új standardja. A gazdasági értéket a habitusteremtés hozza létre, állítja Hooked című művében Nir Eyal.

Tovább olvasom »