Kkv stratégia cikkek


Új időszámítás a kkv-k életében: komoly változásokra készülhetnek a magyar cégek

Új időszámítás a kkv-k életében: komoly változásokra készülhetnek a magyar cégek 

2019 novemberében új időszámítás kezdődött a vállalkozásfejlesztésben: megjelent az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) által készített és a kormány által a közelmúltban elfogadott kkv-stratégia, amely a 2030-ig tartó időszakra meghatározza a hazai kis- és közepes vállalkozások megerősítésének intézményrendszerét és irányait. Ezzel kapcsolatban dr. György László, az ITM gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára válaszolt kérdéseinkre.
Kkv-stratégia: sebességet válthatnak a magyar cégek

Kkv-stratégia: sebességet válthatnak a magyar cégek 

A Magyar Lízingszövetség úgy látja, az új állami kkv-stratégia eredményeként fokozott tempóban fejlődhetnek a vállalkozások, ez pedig a finanszírozási oldalon a magyar lízingpiacnak is lehetőséget nyújt a növekedésre.
Elvétette a lépést Európa

Elvétette a lépést Európa 

A digitális munkaerőhiány továbbra is jelentős probléma regionális és európai szinten is. Ahogy a Digitális Munkaerő 2017 konferencián felhívták rá a figyelmet, 2020-ra egymillió informatikus hiányzik majd az Európai Unió munkaerőpiacáról. A konferencia résztvevői elsősorban az oktatásban látják a megoldást, a szakképzések, felsőfokú képzések és felnőttképzések segíthetnek a jövő munkavállalóinak elmélyíteni a szükséges digitális tudást.
Mit tegyünk, ha apad az ügyfélkör?

Mit tegyünk, ha apad az ügyfélkör? 

A vállalkozóknak bírniuk kell a nehezebb időszakokat is, ha azonban azt hisszük, a természetes fent és lent része, hogy elpártolnak tőlünk az ügyfelek, ideje szembenézni a gondokkal.
Gyógyír káoszmegelőzésre

Gyógyír káoszmegelőzésre 

Még mindig nagyon sok vállalkozás nem készít stratégiai tervet. Álmaik vannak, de terveik hosszabb – 3-5 éves – távra nincsenek, nem hogy konkrét akcióik, a mindennapi feladatok szintjére lebontott elképzeléseikkel. Olyan utat kell építeni, amely az ötleteiktől a megvalósult céljaikig vezeti végig a vállalkozást. Szakértőnk segít!
Hiánycikk a tudatosság

Hiánycikk a tudatosság 

Egyre nagyratörőbben terveznek, optimisták a magyar kisvállalkozások, de a tudatos tervezés még mindig hiánycikk. Még mindig óvatosak, kockázatkerülők a hitelek terén, ha fejlesztenek, akkor azt önerőből teszik.
Csak egy jó ötlet kell, főleg ha másé!

Csak egy jó ötlet kell, főleg ha másé! 

Az innovációt tűzi a zászlajára a vállalatvezetők többsége, ugyanakkor azt a tényt sokszor figyelmen kívül hagyják, hogy száz nagy ötletből csak egy hoz kasszasikert. Utánozni sokszor könnyebb és mindenképpen olcsóbb.
Így legyen sikeres 2014-ben

Így legyen sikeres 2014-ben 

Lassan vége az évnek, karácsony előtt a készülődésé a főszerep, utána a családé, úgyhogy nehéz ilyenkor már a cég stratégiai feladataira koncentrálni. Segítünk, hogy könnyebben készüljön fel az új évre.
Beszállítónak lenni nem könnyű, de a legjobb piacszerzési mód

Beszállítónak lenni nem könnyű, de a legjobb piacszerzési mód 

Mind a szabályozási környezet, mind az igénybe vehető támogatások tekintetében kifejezetten kkv-barátnak mondható a hazai gazdaság, piac hiányában azonban ez mit sem ér. A kis- és közepes méretű vállalkozások számára továbbra is a multinacionális vállalatokkal kialakított beszállítói kapcsolat az egyik legelőnyösebb piacszerzési alternatíva, ezt azonban sem megszerezni, sem megtartani nem könnyű.
Stratégia- taktika egy pénzügyes szemével

Stratégia- taktika egy pénzügyes szemével 

A stratégia egyben egy jó üzleti terv is. Különösen fontos ez napjainkban, hiszen egy jól felépített tervvel az elkövetkező hónapokban akár meg is duplázhatjuk az árbevételünket. Szakértőnk tanácsokat ad, hogyan érhető el ez a cél.

Külön szabályozás kéne a kis cégekre 

A mikrovállalkozásokra és az önfoglalkoztató egyéni vállalkozókra külön politikát kellene kidolgozni és alkalmazni – Németh László, az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) elnöke szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo