kisüzemi sör

cégkultúra, gazdasági versenyhivatal, heineken, kisüzemi sör, magyar cégek, mcdonalds, McKIWAN’S, nagyüzemi sör

Kicsik kontra nagyok

piacesprofit.hu

Csatát lehet nyerni, de háborút nem, azaz a helyben aratott győzelem még nem vezet automatikusan világsikerhez – tömören így foglalható össze az elmúlt hónapok nagy sörvédő háborújának lényege. A Piac & Profit a csíki sörök összecsapása és váratlan kibékülése kapcsán feleleveníti a legemlékezetesebb eseteket a magyar cégek multikkal vívott harcaiból.

Tovább olvasom »
csíki, főzdefeszt, kézművesség, kisüzemi sör, lázár, nagyüzemi sör, sör piac

A kicsi és a jó ugyanúgy nem szinonimák, mint a nagy és a rossz

Szeicz András

Míg Lázár János a napokban jelentette be, hogy további kedvezményt kaphatnak a kisüzemi sörfőzdék, addig a Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete (KSE) ugyanebben az időszakban, közleményekben adott hangot felháborodásának, miszerint a Magyar Sörgyártók Szövetségével (MSSZ) való együttműködésük során hiába vetették fel többször is a piacra jutás kérdését, az MSSZ ezt következetesen elutasította. A KSE támadásként élte meg az MSSZ magatartását, és a Gazdasági Versenyhivatalhoz fordult. Bart Dánielt, a Főzdefeszt nevű kézműves sörfesztivál alapítóját kérdeztük meg nyilatkozatháború okairól.

Tovább olvasom »
cégvilág, kisüzemi sör, sör

Sörfőzdék: vannak a kicsik, meg a nagyok

piacesprofit.hu

A hazai sörgyártás bevételei egyenletesen növekedtek az elmúlt 3 évben, de a piaci szereplők közül rendkívüli módon hiányoznak a középes méretű üzemek. Kisüzemek viszont sorra nyílnak, ami azt jelzi, hogy még most is sokan látnak fantáziát a kisüzemi sörfőzésben.

Tovább olvasom »
élelmiszeripar, kisüzemi sör, sör

Erősen koncentrált a magyar sörpiac

piacesprofit.hu

Több mint hetven olyan magyarországi vállalkozás van, amely a cégnyilvántartás szerint főtevékenységként végez sörfőzést. A társaságok 2011 óta 120-133 milliárdos összesített árbevételt értek el, ezek túlnyomó többségét a három legnagyobb gyár produkálta.

Tovább olvasom »
bio, kisüzemi sör, vásári megjelenés

Sörsiker az “őshazában”

piacesprofit.hu

A magyar biosör volt az egyik meghatározó, látogatókat csalogató termék a 21 kiállítót felvonultató magyar közösségi standon a február közepén nyílt nürnbergi Biofach organikus élelmiszeripari és kozmetikai vásáron.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor