kiskereskedelem

e-kereskedelem, fogyasztó, gazdasági növekedés, kereskedelem, kiskereskedelem

Ilyennek kéne lennie a jövő boltjának

piacesprofit.hu

Még legalább hároméves válságra, az internetes áruházak további térhódítására és a fogyasztás újabb csökkenésére rendezkednek be a magyar üzletek – hangzott el a háromszáz vezető részvételével Siófokon megrendezett Laurel Retail 2011 kereskedelemszakmai konferencián. 

Tovább olvasom »
2012, kereskedelem, kiskereskedelem

“Most nehéz és jövőre sem lesz jobb”

piacprofit.hu

Továbbra is nehéz helyzetben a kereskedelmi szektor, amit mind a magas euróárfolyam, mind a dízelár lefelé húz. A kormányzat átfogó stratégiát készítene, a szakmabeliek leginkább a nehéz környezetet és a feketekereskedelem még mindig magas arányát csökkentenék.

Tovább olvasom »
ingatlanpiac, kiskereskedelem

Átalakulás előtt a hazai plázák

piacprofit.hu

A következő években a megváltozott vásárlói igények és piaci trendek következtében a hazai üzletközpontok a piaci pozíciójuk stabilizálása vagy növelése érdekében várhatóan revitalizációba, átalakításba fognak, hogy vonzóbbak legyenek a vásárlók és így a bérlők szemében.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem

Csak ételre költünk többet

piacprofit.hu

Az előző havi pozitív adat után kismértékű csökkenés mutatkozik a hazai háztartások kiskereskedelmi keresletében. A szektort Európában is lassulás jellemzi: az Eurozónában 0,4, míg az EU27-ben 0,2%-kal esett vissza a kiskereskedelmi volumen.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztó, gfk, kiskereskedelem, vásárlás

Plázába a gazdagok és a fiatalok járnak

piac-profit.hu

Ötből mintegy két honfitársunk elsősorban különálló boltokban vásárol, bár sokszor kényszerűségből – derül ki a GfK Hungária bevásárlóközpontokról szóló idei felmérésének eredményeiből. A plázákat főként a fiatalok, a magas jövedelműek és a felsőfokú végzettséggel rendelkezők látogatják.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, internet, kiskereskedelem, közösségi, vásárlás

Elsősorban a nőknek szól…

piac-profit.hu

A közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhetően jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18-64 éves aktív internetezők körében – többek között ez derült ki a KutatóCentrum által évente készített E-Shopping Report felmérésből. A kutatás arra is rámutatott, hogy egyre kevesebben kérdőjelezik meg az online vásárlás biztonságosságát, ugyanakkor a kézzelfoghatóság és a személyes kontaktus hiánya még mindig visszatartó erőt jelent.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor