kiskereskedelem

akció, black friday, fekete péntek, kiskereskedelem

Black Friday még a turiban is

piacesprofit.hu

A kettéfűrészelt Black Friday második fordulója erősebb lesz. Akik egy héttel előbb belevágtak, most ismételhetnek. A turkáló sem marad ki a sorból. Háromszorosára ugrott ugyan a novemberi webáruházi forgalom, de az ajándékok nagyját decemberben vesszük meg, amiben a hagyományos boltok vastagon tarolnak.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, fogyasztóvédelem, kiskereskedelem

Black Friday: a négy leggyakoribb jogsértő trükk

piacesprofit.hu

A fekete péntek a hazai piacon internetes áruházak környezetéből terjedt el néhány éve, majd az akcióval egyre több fizikai bolt, sőt szolgáltató is élni kezdett. Idén már autós, fodrász, sőt cégfigyelő szolgáltatást nyújtó cég is hirdet ilyen akciót. Mivel pedig emiatt szinte mindenütt találkozhatunk ilyen ajánlatokkal, a CP Contact segít áttekinteni, mikor számít mindenképpen tisztességtelennek egy-egy visszautasíthatatlannak látszó ajánlat.

Tovább olvasom »
hétvégi munkavégzés, kiskereskedelem, vasárnapi boltzár, vasárnapi nyitvatartás

Csak nem bírják elengedni a vasárnapi boltzárat

kfarkas

Egy hónappal ezelőtt megírtuk, hogy a kormányzat sötét berkeiből újból előugrott Semjén Zsolt kedvenc krampusza, a vasárnapi boltzár ötlete. Az akkori hivatalos cáfolat után most mégis dolgoznak a vasárnapi nyitva tartás eltörlésén. Most újra végigvesszük az érveket, hogy miért káros a kiskereskedelmet felforgató szabályozás.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, közösségi oldalak, marketing, online marketing, social listening, üdítőital

Ital a weben, avagy az internet tömény oldala

piacesprofit.hu

Legyen szó tömény italokról, ásványvizekről vagy épp gyümölcslevekről, a weben csak úgy ömlik az információ. A SentiOne social listening & engagement ügynökség pedig összegyűjtötte az összes releváns publikus tartalmat az elmúlt hónapokból – feltérképezve az online világ legüdítőbb oldalát. Melyik whiskyről beszélgetünk a legtöbbet? Mit keres a tripadvisor a legnépszerűbb források között? Vagy épp melyik óra az energiaitalok online csúcspontja? Az adatok mesélnek.

Tovább olvasom »
akció, black friday, fekete péntek, kiskereskedelem, online kereskedelem

Ez a péntek más lesz, mint a többi

piacesprofit.hu

Alig másfél hónap és újra itt az év legjobban várt akciós napja, a Fekete Péntek, azaz a Black Friday, amellyel egyébként a karácsonyi kereskedelmi szezon is kezdetét veszi. A korábban csak az Amerikai Egyesült Államokban ismert esemény vitathatatlanul népszerűvé vált világszerte, most már a magyarok csaknem 90 százaléka hallott már róla és felük tervezi is, hogy vásárol ezen a napon valamit.

Tovább olvasom »
akvizíció, Coca Cola, Costa caffe, felvásárlás, kiskereskedelem

Miért kell a Costa a Coca-Colának?

kfarkas

Az eddigi hűsítő italai mellett a forró italok piacára is belépne a Coca-Cola amerikai üdítőitalgyártó, a cég bejelentette, hogy 5,1 milliárd dollárért felvásárolja a brit Costa Caffe-t, ezzel szélesítve eddigi termékkörét.

Tovább olvasom »
alibaba, bolt, kína, kiskereskedelem, üzlet

Ez lehet a kiskereskedelem jövője

Zubor Zalán

Nincs pénztáros, a vonalkódot mobillal olvassuk le, fizetni akár arccal is lehet – az Alibaba a közelmúltban számos futurisztikus, szinte teljesen automatizált boltot indított Kínában. A kényelem árnyoldala, hogy az árukért részben az adataikkal fizetnek a vásárlók.

Tovább olvasom »