kiskereskedelem

fogyasztás, gazdasági kilátások, kiskereskedelem

Bődületes összeget tapsoltuk el a boltokban

piacesprofit.hu

18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban a hazai kiskereskedelemben, ami 7 százalékkal haladja meg a 2017-es összesített éves forgalom mértékét. A mennyiségi eladás 1 százalékkal emelkedett. A gyártói márkák viszik el az értékbeli forgalom mintegy háromnegyedét, és a diszkont a legnépszerűbb bolttípus – derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, garancia, kiskereskedelem

Mit kezdhetünk a felesleges karácsonyi ajándékkal?

piacesprofit.hu

Karácsonyt követően rengeteg ajándékról derül ki, hogy felesleges. Ruházati termékek esetében a méretezés lehet a fő gond, de szintén igen gyakori, hogy több helyről is ugyanazt a játékot kapja ajándékba a gyerek. Más esetben az ajándékozó egyszerűen csak rosszul méri fel az igényeket. Vajon a hibátlan termékek visszavihetők-e a boltba? Ha igen, milyen határidővel, és a levásárlás mellett választható opció-e a vételár-visszatérítés? Ebben segít eligazodni a CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó cég alábbi összefoglalója.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, karácsonyi szezon, kiskereskedelem

A zselés szaloncukor egyszerűen nem tud kimenni a divatból

piacesprofit.hu

A csokoládés-trüffeles vagy a zselés szaloncukrot szeretik a magyar vásárlók? Az édes vagy a száraz pezsgő országa vagyunk? A legtöbb háztartásban mákos, netán diós bejgli kerül karácsonykor az asztalra? Célegyenesébe kanyarodik a karácsonyi készülődés, ebből az alkalomból megnéztük, tavaly hogyan alakultak az eladások a legkeresettebb ünnepi termékekből.

Tovább olvasom »
fogyasztás, gazdasági kilátások, kiskereskedelem, verseny

Egyre gyilkosabb a verseny a fogyasztóért

piacesprofit.hu

Tovább erősödik a hazai kiskereskedelemben tapasztalható konjunktúra, az élelmiszer mellett az egyéb fogyasztási cikkekre is egyre többet költenek a magyarok. A kiskereskedelmi forgalom felfelé ívelő ciklusa azonban a végéhez közeledik, az immáron hatodik éve tartó fogyasztásbővülés az idénre prognosztizált 4,5 százalékával várhatóan eléri csúcspontját. A jelenlegi dinamikus növekedés mellett így már egy esetleges recesszióra is fel kell készülni – figyelmeztet az Euler Hermes Hitelbiztosító legfrissebb iparági jelentésében.

Tovább olvasom »
black friday, karácsonyi szezon, kiskereskedelem, online kereskedelem, webshopok

Ma tömeg lesz az offline és online üzletekben is

piacesprofit.hu

A Black Friday erősen kötődik a karácsonyhoz: az akcióban részt vevők 83 százaléka karácsonyi ajándékokat is tervez ekkor vásárolni. A teljes lakosság 40 százaléka vásárolt már valaha a Black Friday-en, akiknek háromnegyede visszatérő vásárló – derül ki a Cofidis Hitel Monitor országos reprezentatív kutatásának friss adataiból.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, játék, karácsonyi szezon, kiskereskedelem

Pénteken kezdődik a roham, brutális évvégére számíthatnak a játékboltok

piacesprofit.hu

A közel 45 milliárd forintos játékpiac fele realizálódik az idei karácsonyi időszakban, amikor hagyományos áruházi vásárlás esetén 6800 forintot, online 8300 forintot költenek a magyar családok játékokra alkalmanként – derült ki a REGIO JÁTÉK adataiból. A legtöbb fa alá társas- és kreatív játékok, ruhák és sporteszközök kerülnek karácsonykor, az ajándékokat a szülők több mint kétharmada a Black Friday akciók keretében tervezi megvásárolni.

Tovább olvasom »
akció, black friday, fekete péntek, kiskereskedelem

Black Friday még a turiban is

piacesprofit.hu

A kettéfűrészelt Black Friday második fordulója erősebb lesz. Akik egy héttel előbb belevágtak, most ismételhetnek. A turkáló sem marad ki a sorból. Háromszorosára ugrott ugyan a novemberi webáruházi forgalom, de az ajándékok nagyját decemberben vesszük meg, amiben a hagyományos boltok vastagon tarolnak.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, fogyasztóvédelem, kiskereskedelem

Black Friday: a négy leggyakoribb jogsértő trükk

piacesprofit.hu

A fekete péntek a hazai piacon internetes áruházak környezetéből terjedt el néhány éve, majd az akcióval egyre több fizikai bolt, sőt szolgáltató is élni kezdett. Idén már autós, fodrász, sőt cégfigyelő szolgáltatást nyújtó cég is hirdet ilyen akciót. Mivel pedig emiatt szinte mindenütt találkozhatunk ilyen ajánlatokkal, a CP Contact segít áttekinteni, mikor számít mindenképpen tisztességtelennek egy-egy visszautasíthatatlannak látszó ajánlat.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor