kiskereskedelem

kiskereskedelem, közösségi oldalak, marketing, online marketing, social listening, üdítőital

Ital a weben, avagy az internet tömény oldala

piacesprofit.hu

Legyen szó tömény italokról, ásványvizekről vagy épp gyümölcslevekről, a weben csak úgy ömlik az információ. A SentiOne social listening & engagement ügynökség pedig összegyűjtötte az összes releváns publikus tartalmat az elmúlt hónapokból – feltérképezve az online világ legüdítőbb oldalát. Melyik whiskyről beszélgetünk a legtöbbet? Mit keres a tripadvisor a legnépszerűbb források között? Vagy épp melyik óra az energiaitalok online csúcspontja? Az adatok mesélnek.

Tovább olvasom »
akció, black friday, fekete péntek, kiskereskedelem, online kereskedelem

Ez a péntek más lesz, mint a többi

piacesprofit.hu

Alig másfél hónap és újra itt az év legjobban várt akciós napja, a Fekete Péntek, azaz a Black Friday, amellyel egyébként a karácsonyi kereskedelmi szezon is kezdetét veszi. A korábban csak az Amerikai Egyesült Államokban ismert esemény vitathatatlanul népszerűvé vált világszerte, most már a magyarok csaknem 90 százaléka hallott már róla és felük tervezi is, hogy vásárol ezen a napon valamit.

Tovább olvasom »
akvizíció, Coca Cola, Costa caffe, felvásárlás, kiskereskedelem

Miért kell a Costa a Coca-Colának?

kfarkas

Az eddigi hűsítő italai mellett a forró italok piacára is belépne a Coca-Cola amerikai üdítőitalgyártó, a cég bejelentette, hogy 5,1 milliárd dollárért felvásárolja a brit Costa Caffe-t, ezzel szélesítve eddigi termékkörét.

Tovább olvasom »
alibaba, bolt, kína, kiskereskedelem, üzlet

Ez lehet a kiskereskedelem jövője

Zubor Zalán

Nincs pénztáros, a vonalkódot mobillal olvassuk le, fizetni akár arccal is lehet – az Alibaba a közelmúltban számos futurisztikus, szinte teljesen automatizált boltot indított Kínában. A kényelem árnyoldala, hogy az árukért részben az adataikkal fizetnek a vásárlók.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, vasárnapi boltzár, vasárnapi nyitvatartás, vasárnapi zárvatartás

Már megint a vasárnapi boltzár

kfarkas

Újra előugrott a kiskereskedelmi érdekvédelem berkeiből a vasárnapi boltzár ötlete. Az előterjesztő szakszervezet szerint a jelenlegi helyzetben mindenki jól járna a vasárnapi zárvatartással, de a korábbi tapasztalatok alapján ez nem jelenthető ki száz százalékos biztonsággal.

Tovább olvasom »
asztali, böngészés, kiskereskedelem, mobil, növekedés, online, vásárlás

Mobilon böngészünk, de az asztalon vásárolunk

piacesprofit.hu

Az online kereskedelem töretlenül halad előre: a felmérések szerint az elmúlt négy évben közel megduplázódott a forgalom. A GKI Digital adatai szerint miközben a kiskereskedelem egésze 2017-ben „csak” hozzávetőleg 6%-kal bővült egy év alatt, addig az online piac csaknem 18%-kal tudta növelni bevételeit. Adatok szerint a legtöbben mobilon válogatnak az ajánlatok között, a vásárlást azonban asztali gépről intézik.

Tovább olvasom »
fogyasztás, gazdasági kilátások, infláció, kiskereskedelem

Most pótolják be a magyarok a hét szűk esztendőt

piacesprofit.hu

Az első félévben közel 7 százalékkal bővült a kiskereskedelem, elsősorban nem élelmiszerek, ezen belül is a tartós cikkek jelentős forgalma miatt. Az év egészében közel 7 százalékos növekedés várható, jövőre viszont némi lassulásra lehet számítani Németh Dávid, a K&H vezető elemzője szerint.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor