kiskereskedelem

fogyasztás, gazdasági kilátások, kiskereskedelem, verseny

Egyre gyilkosabb a verseny a fogyasztóért

piacesprofit.hu

Tovább erősödik a hazai kiskereskedelemben tapasztalható konjunktúra, az élelmiszer mellett az egyéb fogyasztási cikkekre is egyre többet költenek a magyarok. A kiskereskedelmi forgalom felfelé ívelő ciklusa azonban a végéhez közeledik, az immáron hatodik éve tartó fogyasztásbővülés az idénre prognosztizált 4,5 százalékával várhatóan eléri csúcspontját. A jelenlegi dinamikus növekedés mellett így már egy esetleges recesszióra is fel kell készülni – figyelmeztet az Euler Hermes Hitelbiztosító legfrissebb iparági jelentésében.

Tovább olvasom »
black friday, karácsonyi szezon, kiskereskedelem, online kereskedelem, webshopok

Ma tömeg lesz az offline és online üzletekben is

piacesprofit.hu

A Black Friday erősen kötődik a karácsonyhoz: az akcióban részt vevők 83 százaléka karácsonyi ajándékokat is tervez ekkor vásárolni. A teljes lakosság 40 százaléka vásárolt már valaha a Black Friday-en, akiknek háromnegyede visszatérő vásárló – derül ki a Cofidis Hitel Monitor országos reprezentatív kutatásának friss adataiból.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, játék, karácsonyi szezon, kiskereskedelem

Pénteken kezdődik a roham, brutális évvégére számíthatnak a játékboltok

piacesprofit.hu

A közel 45 milliárd forintos játékpiac fele realizálódik az idei karácsonyi időszakban, amikor hagyományos áruházi vásárlás esetén 6800 forintot, online 8300 forintot költenek a magyar családok játékokra alkalmanként – derült ki a REGIO JÁTÉK adataiból. A legtöbb fa alá társas- és kreatív játékok, ruhák és sporteszközök kerülnek karácsonykor, az ajándékokat a szülők több mint kétharmada a Black Friday akciók keretében tervezi megvásárolni.

Tovább olvasom »
akció, black friday, fekete péntek, kiskereskedelem

Black Friday még a turiban is

piacesprofit.hu

A kettéfűrészelt Black Friday második fordulója erősebb lesz. Akik egy héttel előbb belevágtak, most ismételhetnek. A turkáló sem marad ki a sorból. Háromszorosára ugrott ugyan a novemberi webáruházi forgalom, de az ajándékok nagyját decemberben vesszük meg, amiben a hagyományos boltok vastagon tarolnak.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, fogyasztóvédelem, kiskereskedelem

Black Friday: a négy leggyakoribb jogsértő trükk

piacesprofit.hu

A fekete péntek a hazai piacon internetes áruházak környezetéből terjedt el néhány éve, majd az akcióval egyre több fizikai bolt, sőt szolgáltató is élni kezdett. Idén már autós, fodrász, sőt cégfigyelő szolgáltatást nyújtó cég is hirdet ilyen akciót. Mivel pedig emiatt szinte mindenütt találkozhatunk ilyen ajánlatokkal, a CP Contact segít áttekinteni, mikor számít mindenképpen tisztességtelennek egy-egy visszautasíthatatlannak látszó ajánlat.

Tovább olvasom »
hétvégi munkavégzés, kiskereskedelem, vasárnapi boltzár, vasárnapi nyitvatartás

Csak nem bírják elengedni a vasárnapi boltzárat

kfarkas

Egy hónappal ezelőtt megírtuk, hogy a kormányzat sötét berkeiből újból előugrott Semjén Zsolt kedvenc krampusza, a vasárnapi boltzár ötlete. Az akkori hivatalos cáfolat után most mégis dolgoznak a vasárnapi nyitva tartás eltörlésén. Most újra végigvesszük az érveket, hogy miért káros a kiskereskedelmet felforgató szabályozás.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, közösségi oldalak, marketing, online marketing, social listening, üdítőital

Ital a weben, avagy az internet tömény oldala

piacesprofit.hu

Legyen szó tömény italokról, ásványvizekről vagy épp gyümölcslevekről, a weben csak úgy ömlik az információ. A SentiOne social listening & engagement ügynökség pedig összegyűjtötte az összes releváns publikus tartalmat az elmúlt hónapokból – feltérképezve az online világ legüdítőbb oldalát. Melyik whiskyről beszélgetünk a legtöbbet? Mit keres a tripadvisor a legnépszerűbb források között? Vagy épp melyik óra az energiaitalok online csúcspontja? Az adatok mesélnek.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor