Karbonkivonás cikkek


A Coca-Cola levegőből kivont szén-dioxidot rak az ásványvízbe

A Coca-Cola levegőből kivont szén-dioxidot rak az ásványvízbe 

A szén-dioxid nemcsak környezetszennyező, üvegházhatású gáz, hanem a termelésben használható erőforrás is, hiszen beépíthető termékekbe. A felhasználási módoknak csak egyike a szénsavas ásványvízbe juttatása. Dolgoznak már be CO2-t matracokba és téglákba is.
500 dollár egy tonna üvegházgáz kivonása a levegőből: füstölni olcsóbb

500 dollár egy tonna üvegházgáz kivonása a levegőből: füstölni olcsóbb 

Az ENSZ szerint annyira nincsenek összhangban párizsi klímaegyezmény által vállalt emissziócsökkentés és az, ahol tartunk a kibocsátás mérséklésében, hogy csak a geoengineering technológia fékezheti meg a globális felmelegedést. Ötszáz dollárért ki tudnak vonni a levegőből egy tonna szén-dioxidot. A cél a 100 dolláros ár lenne. De a karbonkvóták megvásárlásával a szennyezők tonnánként 5 euróért füstölhetnek az EU-ban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo