karácsonyi szezon

karácsonyi szezon, online értékesítés, online kereskedelem

Ha a kereskedőket kérdezzük, ez egy szuperjó karácsony volt

piacesprofit.hu

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. Azonban még mindig vannak olyan területek, ahol erősíteni lehet a vásárlói élményt, s vele a szezon sikerét is: a Black Friday esetében az árképzésen érdemes még csiszolni, a karácsonyi online vásárlásoknál pedig továbbra is kihívás az időben történő kiszállítás.

Tovább olvasom »
karácsonyfa, karácsonyi szezon

Fenyő nélkül nincs karácsony

piacesprofit.hu

Minden évben az az érzése az embernek, mintha csupán pillanatok teltek volna el a legutóbbi karácsony óta. Ha már számba vetted az év végi feladataidat, a lista tetején biztosan szerepel a karácsonyfa beszerzése is. Hiszen fenyő nélkül nincs Karácsony! Gondolkoztál már azon, hogy vajon miért pont egy fenyőfa mellett ünneplünk minden esztendőben? Egyesek szerint ennek a története még a keresztény hagyománynál is ősibb időkre nyúlik vissza, ám számos különböző történet kering a köztudatban ezzel kapcsolatban. Tarts velünk, és lessünk be együtt a régmúlt karácsonyaiba!

Tovább olvasom »
karácsonyi szezon, szabadnap, ünnepek

Nem jár extra szabadnap az ünnepekre

piacesprofit.hu

A magyar vállalkozások kevesebb, mint fele tart valamilyen hivatalos karácsonyi eseményt, pedig a munkavállalók többsége szívesen látogat el ezekre, és jó alkalomnak tartja őket a kollégák megismerésére. A felük barátokat is talált már a céges rendezvényeken. A cégek közül csupán 7 százalék ad extra szabadnapot a két ünnep közé, felüknél változatlanul dolgozni kell – derült ki a Profession.hu felméréséből.

Tovább olvasom »
fenyőfa, karácsonyfa, karácsonyi szezon

Erre figyelj, ha fenyőt veszel

piacesprofit.hu

Nincs karácsony fa nélkül, ez alapvetés, azonban a válogatás sokszor nehézségekbe ütközik, ha pedig mellényúlunk, akkor oda az öröm. Megyeri Szabolcs segítségével adunk most tippeket, hogy elkerülhessük a problémákat a drágán megvásárolt karácsonyfával.

Tovább olvasom »
céges karácsony, kapcsolatépítés, karácsonyi szezon, üzleti ajándék

Öt tipp a tökéletes üzleti ajándékozáshoz

piacesprofit.hu

Karácsonykor az ajándékvásárlás előtt sokan tanácstalanok a minden korábbinál szélesebb palettát látva. Számos esetben a családtagjainknak is nehéz kiválasztani a legmegfelelőbb ajándékot, de mi a helyzet akkor, ha üzleti partnereinket szeretnénk meglepni? Alább öt pontban gyűjtöttük össze, mire kell odafigyelni ez esetben.

Tovább olvasom »
fiatalok, fogyasztói szokások, karácsonyi ajándék, karácsonyi szezon

Mi kerül a fa alá? Ruha és hiszti

piacesprofit.hu

A fiatalok 85 százaléka megajándékoz valakit idén karácsonykor, 79 százalékuk pedig számít arra, hogy kap ajándékot. A legtöbben arra számítanak, hogy ruha lesz a fa alatt, valamilyen élménnyel csak 18 százalék, társasjátékkal, játékszoftverrel pedig 16 százalék számol. A haszontalan ajándékokat nagyon kevesen cserélik vissza.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, karácsonyi szezon, kiskereskedelem

A zselés szaloncukor egyszerűen nem tud kimenni a divatból

piacesprofit.hu

A csokoládés-trüffeles vagy a zselés szaloncukrot szeretik a magyar vásárlók? Az édes vagy a száraz pezsgő országa vagyunk? A legtöbb háztartásban mákos, netán diós bejgli kerül karácsonykor az asztalra? Célegyenesébe kanyarodik a karácsonyi készülődés, ebből az alkalomból megnéztük, tavaly hogyan alakultak az eladások a legkeresettebb ünnepi termékekből.

Tovább olvasom »
ajándékozás, fogyasztói szokások, karácsonyi szezon

Idén több megy el ajándékra

piacesprofit.hu

2018-ban a tavalyihoz képest többet, átlagosan 56 ezer forintot költenek majd karácsonyi ajándékra a magyarok, valamint nőtt az egy személy ajándékára szánt összeg is. Fejenként hét embernek veszünk ajándékot és átlagosan hat napot töltünk vásárlással.

Tovább olvasom »
karácsonyi szezon, kiskerekedelem, online vásárlás

Az év végi hajrá nem ér véget az ünnepekkel

piacesprofit.hu

A karácsony közeledtével felpörög az online vásárlás is, a hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják ebben az időszakban. Az év végi hajrá azonban nem ér véget az ünnepekkel, hiszen kezdetét veszi a termékek cseréjének, visszaküldésének időszaka, az Egyesült Államokban például tavaly az interneten vásárolt áruk csaknem 30 százalékát vitték vissza az üzletekbe.

Tovább olvasom »