Kampányok cikkek


Harcolni kell a fogyasztók figyelméért

Harcolni kell a fogyasztók figyelméért 

Egyre inkább meg kell küzdeniük a márkáknak a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak.
Ezekre figyeljünk, ha menő webshopot akarunk

Ezekre figyeljünk, ha menő webshopot akarunk 

A webes értékesítés még mindig az ígéret földje sokak számára. Az Ecommerce Expo mini előadásaiból szemezgetve végig megyünk azokon az alapkérdéseken, amiket el kell döntenünk, mielőtt belevágunk az online kereskedelembe.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban

Megnézheti, mennyivel drágábbak az üzemanyagok nálunk, mint a régióban 

Magyarországon a 95-ös oktánszámú motorbenzin átlagára 640, míg a régiós országokban 620 forint volt.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo