kampány

kampány, magyar turisztikai ügynökség, turizmus

Nézd meg Budapest új imázsfilmjét

piacesprofit.hu

A Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A Budapest fókuszú kampány a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között.

Tovább olvasom »
kampány, munkavédelem, veszély

Hanyagságból nem törődnek a veszéllyel

PP/MTI

Mivel a munkavállalók sokszor nincsenek tisztában a kockázatokkal, kétéves uniós kampány indult a veszélyes anyagok kezeléséről – fejtette ki Simon Attila, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkára.

Tovább olvasom »
kampány, kommunikáció, politika, vállalkozás, vélemény

Politizáljon-e a vállalkozó?

piacesprofit.hu

Tartanak a konfliktustól és vevőik elvesztésétől, ezért nem politizálnak a vállalkozók. Ha a vevő politizálni kezd, a vállalkozók passzívan hallgatnak, vagy másra terelik a szót – főleg, ha más a véleményük. 

Tovább olvasom »
agrárium, aktivista, állattenyésztés, állatvédelem, anglia, bankjegy, bankkártya, botrány, dollár, faggyú, kampány, készpénz, pálmaolaj, pénz, tiltakozás, vallás

Állati zsíradékot használnak a bankjegyek és a bankkártyák gyártásához

Kriston László

Egyre több országban kezdenek plasztikbankókat kiadni a jegybankok, mert ezek strapabíróbbak a papírpénzeknél. Az állatvédők egyáltalán nem örülnek ennek. Vallási és állatvédő aktivisták 2016 óta kampányoltak Angliában, hogy ne használják ezt az alapanyagot a bankjegyek előállításához. Mindhiába. A jegybank beintett.

Tovább olvasom »
csr, értékvezérelt, fenntarthatóság, fenntarthatósági csúcs, fenntarthatósági csúcs 2016, heineken, kampány, közösségi média, marketing, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősségvállalás, y generáció

Több szerepben, egy erkölccsel

piacesprofit.hu

Mindannyian több szerepben “játszunk” a világban, polgárok, fogyasztók, szülők, kollégák, cégvezetők vagyunk, és képtelenség, hogy ezeket a funkciókat teljesen eltérő erkölcsi normákkal töltsük be. Felelősségteljesnek kell lennünk minden szerepünkben – hangzott el a hetedik Fenntarthatósági Csúcs konferencia üzleti szektor felelősségéről szóló paneljében.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor