Kalória cikkek


Ennyivel kevesebb a cukor az üdítőkben

Ennyivel kevesebb a cukor az üdítőkben 

Az értékek 45,5 százalékkal alacsonyabbak, mint 2010-ben voltak.
Kevesebb cukrot iszunk az üdítőkkel

Kevesebb cukrot iszunk az üdítőkkel 

2010 óta összesen 43 százalékkal csökkent Magyarországon az üdítőitalok és gyümölcslevek átlagos cukor- és kalóriatartalma. A Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség korábban tett önkéntes vállalása szerint az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma 2020. év végéig 50 százalékkal lesz kisebb a 2010-es értéknél.
Nem csak cukor lesz az üdítőkben

Nem csak cukor lesz az üdítőkben 

Az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma 2020 végére 50 százalékkal lesz kisebb a 2010-es értéknél a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség önkéntes vállalása szerint.
Megoldás a globális éhínségre: csótánytej?!

Megoldás a globális éhínségre: csótánytej?! 

A csótányok tejében van egy fehérjekristály, ami négyszer több tápanyagot tartalmaz, mint a tehéntej. Ez hasznos eszköz lehet a globális élelemzésben.
Ne a kalóriákat számolgassa, a minőség fontosabb

Ne a kalóriákat számolgassa, a minőség fontosabb 

Az egészséges táplálkozásnál nem a mennyiség, inkább a minőség a fontos, állapította meg egy átfogó amerikai kutatás. Lényege: sok cukor, finomított gabona és készétel helyett házikoszt, sok főzelékkel, gyümölccsel – s ettől a módszert a tesztelők sokat fogytak.
Húsadó lenne az ökoadók egyik formája

Húsadó lenne az ökoadók egyik formája 

A hústermelés óriási tempóban nő világszerte, ökolábnyoma pedig nem csekély. Az állattenyésztés externáliái, kedvezőtlen környezeti hatásai azonban nincsenek beárazva a kész húsipari termékbe. Ezen változtatnának a zöldek.
Van ünnep cukor nélkül is

Van ünnep cukor nélkül is 

A karácsonyi ételarzenál különösen nagy kihívás elé állítja azokat, akik valamilyen ételallergiával vagy alapanyagokhoz köthető betegséggel küzdenek. Az egyik ilyen, mind több embert érintő probléma világszerte és hazánkban is a diabétesz. A cukorbetegséggel élők arányának az elmúlt évtizedekben tapasztalt növekedése miatt egyre sürgetőbb lett, hogy bizonyítékokon alapuló információkkal rendelkezzünk arról, hogy az alacsony kalóriatartalmú édesítőszerek hogyan segíthetnek a túlzott cukorbevitel csökkentésében azok számára, akik ragaszkodnak az édes ízhez.
Fontos a kalóriatartalom, de nem tudjuk, mi az

Fontos a kalóriatartalom, de nem tudjuk, mi az 

Egy új, országos kutatás szerint a magyarok számára fontos az élelmiszerek összetétele, energiatartalma, azonban a vásárlási és fogyasztási döntéseket megalapozó, a tápanyag-bevitellel kapcsolatos tudás meglehetősen hiányos.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo