internetes vásárlás

adatlopás, adatvédelem, black friday, fekete péntek, hamis áru, internetes vásárlás, vírusvédelem

Megszaporodtak a csaló webáruházak

piacesprofit.hu

A fekete péntek – és a közelgő karácsonyi ünnepek – alkalmával megszaporodnak a hamis internetes áruházak – figyelmeztet G DATA. Ezek jó esetben csak silány minőségű terméket szállítanak, rossz esetben viszont bankkártyaadatainkat is ellopják, e-mail címünket pedig levélszeméttel árasztják el.

Tovább olvasom »
black friday, cyber monday, e-kereskedelem, ecommerce, fekete péntek, internetes vásárlás, vásárlási szokások

50 éve volt az első Black Friday őrület

piacesprofit.hu

Immár 5. éve hódít a Black Friday hazánkban is, elsősorban az e-kereskedelemben. Az Ecommerce Hungary várakozásai szerint ezen a napon legalább 1. 000.000 darab kedvezményes árú termékkel várják a kereskedők a már a karácsonyra készülő vásárlókat. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő egyesület a körültekintő tájékozódás fontosságára is felhívja a figyelmet.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, internetes vásárlás, pénzköltés, vásárlási szokások

Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en

piacesprofit.hu

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.

Tovább olvasom »
black friday, e-kereskedelem, fekete péntek, internetes vásárlás, logisztika, munkaerőhiány, szállítmányozás, webshop

30 milliárdos forgalmat várnak az idei fekete péntekre

piacesprofit.hu

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb, mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62 százaléka jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

Tovább olvasom »
ajándék, csere, internetes vásárlás, karácsony, szabályok, visszaküldés

Mit tegyünk, ha nem tetszik az ajándék?

piacesprofit.hu

Látszólag még messze van a karácsony, de az ajándékozási szezon már hetek óta dübörög. Sokakban felmerül, mit tehet az ajándékkal, ha nem tetszik, vagy már van belőle otthon három darab. A terméket mikor köteles cserélni az eladó és mikor van lehetőségünk elsőre elállni a szerződéstől, az adásvételtől. Ezeknek a szabályait részletezi a DAS Jogszerviz.

Tovább olvasom »
beiskolázási támogatás, internetes vásárlás, iskolakezdés, kiskereskedelem, tanév, tanévkezdés, tanszer

Veszünk és eladunk – sok pénz mozog iskolakezdéskor

piacesprofit.hu

Augusztusban hagyományosan az iskolakezdés pörgeti a kiskereskedelem motorját. Ahogy pedig a Vatera legfrissebb felméréséből kiderül, a szülők közel fele (45 százalék) nyár végére hagyja a tanszerek beszerzését. A válaszadók 55 százaléka egy, 34 százaléka pedig két iskoláskorú gyermeknek vásárol iskolaszereket. Többségük 15.000–25.000 forintnyi összeget szán az iskolakezdésre, míg 72 százalékuk kizárólag új árucikkeket vásárol gyermekének. Ez egybecseng a KSH adataival, amelyek szerint az őszi tanévkezdés egy magyar családnak átlagosan 19.600 forintjába kerül gyermekenként.

Tovább olvasom »
android, chrome, fogyasztói szokások, google, google analytics, internet, internetes szokások, internetes vásárlás, operációs rendszer, webshop, windows

Az asztali gépen a Windows a nyerő, telefonon már erősebb az Apple

piacesprofit.hu

Az információ a legnagyobb hatalom az ecommerce üzletben, az adatok a legértékesebb tényezők, ismeretük a kulcs az egyes üzletek számára a felhasználóbarát és nagyszerű vásárlási élményt nyújtó oldalak fejlesztéséhez. Az internet globális elterjedésének köszönhetően a weblapok nemzetközileg elérhetőek, könnyedén hozzáférhetünk szinte bármilyen szolgáltatáshoz, viszont lehet a felhasználói szokások alapján egyértelmű különbséget tenni az egyes országok között? Ezt a kérdést járta körbe egy átfogó kutatásban a Visual Meta, mely 13 országban működtet e-kereskedelmi oldalakat ShopAlike, valamint Ladenzeile néven, és most saját adataik felhasználásával mutatják be az egyes európai országok közti különbségeket az operációs rendszerek, eszközök és keresők használata alapján.

Tovább olvasom »
internetes kereskedelem, internetes vásárlás, nyári szezon, online vásárlás, slágertermékek, webshop

Online is pörögnek a nyári slágertermékek

piacesprofit.hu

A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is – derül ki a Vatera adatelemzéséből. A klímák és a hűtők iránt valamivel visszafogottabb a kereslet, ezekből a nagyobb beruházást jelentő termékekből pedig inkább a használtat viszik, amelyek a jobb ár-érték arányt kínálnak. Az online piactér adatai alapján úgy tűnik, hogy a legjobban Budapest és Szeged készült fel a nyárra: a legtöbb vásárló ezekről a településekről érkezett idén júliusban.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, enet, internetes vásárlás, online fizetés, online kereskedelem, webshop

E-kereskedelem: nyakunkon a karácsony

piacesprofit.hu

Ismét sikeres évet zárt a hazai online kiskereskedelem. 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak online – derült ki az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából, amelynek eredményét a XIV. Elektronikus Kereskedelem Konferencián Visegrádon ismertették.

Tovább olvasom »
fizetési szokások, fogyasztói szokások, generációs probléma, internetes vásárlás, vatera, webshop

Ön tud bizalmat építeni? A sikere múlik rajta!

piacesprofit.hu

A különböző generációk teljesen másképpen állnak az internetes vásárláshoz. De az általánosságban elmondható, hogy a vásárlásainkat szívesebben fizetjük utánvéttel, és vonakodunk csomagautomatákba rendelni a kiválasztott terméket, tehát szeretjük először megtapogatni azt, amiért pénzt adunk ki. Ebből is látszik, a virtuális adásvételek során a bizalom döntő szempont. Ugyanakkor a bizalom fejleszthető, csak ismerni kell hozzá meg kell tanulni jól megszólítani az embereket. Az eNET és a Vatera közös kutatást adtak ki, melyben a magyar netezők online vásárlásokhoz kapcsolódó attitűdjét és az internetes adásvételekkel szembeni bizalom mértékét, illetve ennek okait vizsgálták.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, google, internetes szokások, internetes vásárlás, online értékesítés, online kereskedelem

Leginkább vásárolunk a kibertérben

piacesprofit.hu

Az elmúlt 15 évben töb, mint 760 százalékkal nőtt az internetfelhasználók száma világszerte. Míg 2000-ben 361 millióan voltak jelen az online térben, addig a legfrissebb adatok szerint ma már több mint hárommilliárd ember elérhető online – derül ki a Google egyik friss felméréséből.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor