influencer marketing

influencer, influencer marketing, marketing, online marketing

Az influencerek ereje

Kriston László

Miért olyan értékesek ma a piacon a véleményvezérek, a hangadók? Mert praktikus tanácsokat adnak: élni segítenek. És olyan összekötött világban élünk, ahol egy-egy extrovertált, széles baráti körrel rendelkező, jó ízlésű, véleményt alkotni szerető, divatteremtő hatású alak képes sikerre vinni egy új terméket vagy márkát.

Tovább olvasom »
influencer, influencer marketing, közösségi marketing, online marketing

Influencerek: már nyoma sincs a finnyásságnak

piacesprofit.hu

Kevés megosztóbb marketinges téma létezik ma, mint az influencerek. Az olcsón, nagy elérést kereső cégek, az ügynökségek és persze a jelentős bevételhez jutó influencerek imádják, míg a fiatalokat a manipulációtól féltők, az etikus reklám hívei erős fenntartásokkal fogadják. De mi a baj vele? Pécsi Ferenc, marketingszakértőnk segítségével jártuk körül a kérdést.

Tovább olvasom »
influencer, influencer marketing, online marketing, tartalommarketing

Influencerek: az eredetiség a varázsszó

piacesprofit.hu

Az elmúlt években itthon is látványosan megnőtt az érdeklődés a tartalommarketing iránt. Természetesen nem mindegy hogyan építjük fel tartalommarketinggel kapcsolatos stratégiánkat sem. A digitális korban, amikor a tömegmédia hatékonysága már nem olyan, mint régen, a személyre szabott kommunikáció egyre fontosabb. Így kapott fontos szerepet a tartalom mellett az influencerek véleménye is. Erről kérdeztük Lucie Lavenu-t a ShopAlike nemzetközi csapatának online marketing specialistáját.

Tovább olvasom »
facebook, influencer marketing, közösségi marketing, közösségi oldalak

Jön a Facebook-kánaán az influencereknek

piacesprofit.hu

A Facebook új eszközökkel és új üzleti megoldásokkal támogatja a tartalomgyártókat. Vagyis az influencereket. Olyan sok újdonságot mutattak be, hogy most csak egy felsorolás jön az izgalmasabb témákról. A cél egyébként egyértelmű: minél több influencert átcsábítani a YouTube-tól. Ehhez pedig jó eszközök kellenek, és persze bevételmegosztási megoldások – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő.

Tovább olvasom »
influencer marketing, marketing, véleményvezér

Véleményvezér: neveljük, vagy vásároljuk?

piacesprofit.hu

Azt már nem kell hangsúlyoznunk, hogy az influencer kommunikációnak van létjogosultsága, hisz az elmúlt két évben minden erről szólt. Ránézésre egyszerű a képlet, a látszattal ellentétben azonban sok kérdésre kell választ találnunk, mire elkészülhet az első márkázott influencer tartalmunk.

Tovább olvasom »