hűségprogram

digitális marketing, fogyasztó, fogyasztói élmény, gamification, hűségprogram, marketing, ügyfélélmény, vásárlói hűség

Így játsszunk hűségre

Kriston László

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.

Tovább olvasom »
hűségprogram, kkv marketing, vásárlói hűség

Könnyen adjuk a hűséget

piacesprofit.hu

Ajándékokkal és kedvezményekkel csábíthatjuk magunkhoz a vásárlókat. A törődés meghozza gyümölcsét és újabb vásárlásokat generálhat. A tapasztalatok szerint a vevők már az egészen kicsiny gesztusokat is értékelik.

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztói szokások, hűségprogram

Tarolnak a hűségprogramok

piacesprofit.hu

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között. Ezért is értékelődtek fel az elmúlt években az érzelmekre ható vásárlói programok.

Tovább olvasom »
hűségprogram, ügyfélmegtartás, vásárlói hűség

Mire jó a hűségprogram?

Timár Gigi

Hűség programra csak annak nincs rá szüksége, aki monopol helyzetben van – mondja Berényi Konrád a Pontolo Analytics szakértője. Egyébként a hűséges vevő időt és pénzt takarít meg nekünk sőt, még a fejlesztésben is segít.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, hűség, hűségprogram, társadalmi felelősségvállalás, ügyfélélmény, vásárlói hűség, vevő utánkövetés, vevőkapcsolat, vevőszerzés

A vásárlói hűség négy alaptétele

piacesprofit.hu

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Tovább olvasom »
akció, hűségprogram, kiskereskedelem, vásárlói hűség, vevőszerzés

Akció kell a sok vevőért!

kfarkas

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.

Tovább olvasom »