hr

alkalmazott, belső mobilitás, facebook, gmail, google, hierarchia, hr, karrierú, keresztfunkciós team, kipróbál, lapos szervezet, munkaerőmegtartás, munkavállaló, ranglétra, tehetségfejlesztés, y generáció

Nem megutálod a munkádat, hanem megunod

Kriston László

Laposak a szervezeti struktúrák, az oldalra mozgás az új felfelé haladás. A cégek erényként tekintik azt, ha valaki több osztályon és területen is kipróbálta magát, mert sokrétűbb tapasztalatokkal és készségekkel rendelkezik, mint szakbarbár kollégái. Az Y-generáció úgysem bírja az unalmat, megtartásukhoz kulcsfontosságú, hogy engedjük nekik, próbálják ki magukat különféle feladatokban.

Tovább olvasom »
hr, karrier, logmein

Új HR-igazgató a LogMeIn-nél

piacesprofit.hu

A magyar alapítású, mára globálisan is meghatározó IT vállalattá fejlődött LogMeIn új vezetővel bővítette hazai menedzsmentjét. Erdelics Tímea az Avis Budget Group BSC HR igazgatói pozíciójából váltott céget és iparágat, hogy tovább erősítse a LogMeIn hazai fejlesztőközpontjának vezetését.

Tovább olvasom »
beosztott, bizalom, borbély lászló, coaching, csapatépítés, egyéniség, értékelés, főnök, generáció, hr, influencer, jutalom, koroszotály, korosztály, mentor, motiváció, motiválás, munkahely, munkavállaló, pályakezdő, személyiség, szervezetfejlesztés, visszajelzés, x generáció, y generáció, z-generáció

Elsősorban egyéniség vagy, nem típus

Kriston László

Mindenki elsősorban egyén, megismételhetetlen elegye különféle személyiségjegyeknek és csak másodsorban képviselője egy típusnak vagy generációnak. Ennek értelmében nincsenek univerzális receptek arra sem, hogy kit hogyan motiváljunk, terheljünk feladatokkal, kérjünk számon és jutalmazzunk. A generációs különbségekről is sok szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
hr, motiváció, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, Nemes-Nagy Szilvia, Performia

Egy szokatlan eszköz a munkatársak megtartásához

piacesprofit.hu

A cégvezetők sokszor már azzal is elégedettek lennének, ha jobbak lennének a munkatársak megtartásában. A versenytársak ugyanis semmilyen eszköztől nem riadnak vissza, hogy elcsábítsák a jó munkaerőt. Hogyan segíthetünk ezen a helyzeten? Nemes-Nagy Szilvia egy merőben szokatlan választ ad a kérdésre.

Tovább olvasom »