Hr tippek cikkek


Nemcsak fizetés, élmény is kell a munkavállalónak

Nemcsak fizetés, élmény is kell a munkavállalónak 

Bátorság, kíváncsiság és technológiai jártasság kell egy cégnél ahhoz, hogy minél teljesebb munkavállalói élményt tudjon nyújtani dolgozóinak. Egyre többen ismerik fel ugyanis, hogy nemcsak a kollégáknak, hanem már az állásra pályázóknak is élményt kell nyújtani, és a cégtől távozókkal is érdemes fenntartani a jó kapcsolatot - többek között ez derült ki az Aon Magyarország első hazai munkavállalói élmény kutatásából.
Ezt a Facebook-funkciót szeretni fogják a HR-esek

Ezt a Facebook-funkciót szeretni fogják a HR-esek 

Megjelent Magyarországon is az állásajánlatok funkció a Facebook-oldalakon és egy külön központi felületen is. Ez tulajdonképpen ugyanannak a rendszernek a két fele: a Facebook-oldalakon létre lehet hozni egy speciális, Álláshirdetés bejegyzést, ami nemcsak a rajongók hírfolyamában fog megjelenni, hanem az “Álláslehetőségek a Facebookon” felületen is.
Főnök helyett csapatra épít a jövő vállalata

Főnök helyett csapatra épít a jövő vállalata 

A digitális forradalomnak és a most zajló demográfiai, társadalmi, politikai és gazdasági átalakulások kihívásainak megfelelő vállalati működési modell kialakítását tartja a legfontosabbnak a vállalati és a HR vezetők 90%-a. A Deloitte, a Humán erőforrás trendek című legfrissebb felmérésének tanulságai alapján a vállalatoknak át kell gondolniuk szervezeti felépítésüket, utánpótlás és HR-stratégiáikat, ha lépést akarnak tartani a piacot átformáló trendekkel.
Felvenni vagy kiszervezni?

Felvenni vagy kiszervezni? 

A meetup, a szakmai találkozó, a workshop – nem csupán marketingeszközök, hanem kiemelkedő lehetőségek is a kkv-k számára, hogy megismerkedjenek jó gyakorlatokkal, stratégiákkal. Egy ilyen üzleti reggelin jártunk, hogy megtudjuk, miként tudjuk költséghatékonyan integrálni a kisvállalkozói környezetbe azokat a HR és minőségirányítási gyakorlatokat, amiket a multik már – anyagi megkötések nélkül – régóta kihasználnak.
Itt az ideje kidobni a munkaköri leírást

Itt az ideje kidobni a munkaköri leírást 

Egyesek úgy vélik, a HR halott. Veres Rita, az AON vezetője szerint viszont inkább annak lenne itt az ideje, hogy újra feltaláljuk! Első lépésként a szervezeti diagramok és munkaköri leírások elfelejtésével.
A UX design motivál, nem a pénz

A UX design motivál, nem a pénz 

Nem a pénz az elsődleges motiváció a munkában. Ez ahhoz kell, hogy egyáltalán dolgozzunk. Ha a munkáltató ennél nagyobb elkötelezettséget akar – és kemény számok mutatják, hogy akarnia kéne –, ennél sokkal többre van szükség.
5 tuti HR tipp kisvállalkozóknak

5 tuti HR tipp kisvállalkozóknak 

A HR feladata a kis cégekben sem csak az alkalmazottak felvétele és elbocsátása, esetleg a képzések megszervezése lenne, a kisebb vállalatok is sokkal többet várhatnak tőle. Lássunk 5 szakértői HR tippet, ami biztosítja, hogy a csapatunk hűségesen, magas színvonalon dolgozzon, és fejlődjön a vállalat és kollégák iránti közös felelősség érzete.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo