hotel

hotel, promóció

Újragondolt üzleti rendezvények – garantált siker!

PP

Aki nem akar lukra futni, annak érdemes szakértő kezekre bíznia üzleti rendezvényeit. A minősített magyarországi konferencia helyszínek, profi szakemberekkel nagyon hamar elkelnek. Az alábbi 3 minősített és díjnyertes szálloda viszont bővítette szolgáltatásait és csapatát, hogy az utolsó pillanatban beesett konferenciák szervezését se kelljen stresszesen megélnie senkinek.

Tovább olvasom »
hotel, szálloda

Vidékre ment a magyar

MTI

A hosszú hétvégén 90-100 százalékos előszezoni telítettséggel működtek a balatoni szállodák – mondták el az MTI kérdésére az üzemeltetők. Sokan elégedettek, de több helyen a “siker nem volt teljes.”

Tovább olvasom »
hotel, szép kártya, turizmus, wellness

A wellness a nyerő

piacesprofit.hu

Felemás évet tudhat maga mögött a hazai turisztikai piac. Az év egészét tekintve a KSH kereskedelmi szálláshelyekre vonatkozó éves adatai kismértékű visszaesést mutatnak, a belföldi vendégforgalom csökkenését ugyanis nem tudta ellensúlyozni külföldi beutazók számának növekedése. A szállodák – különösen a wellness – viszont jól teljesítettek, miközben a panziók és a kempingek egyre kevesebb vendéget vonzanak.

Tovább olvasom »
hotel, kkv, turizmus

Mi kell a nyereségességhez?

piacesprofit.hu

A hazai szállodapiacon csak a jól átgondolt koncepciót lehet nyereségesen működtetni-állítja Csordás Imre, az Accent Hotel Managament ügyvezető igazgatója. Az elmúlt évek csődjei azt bizonyítják, hogy érdemes szakértő üzemeltetőnek átadni az irányítást, akinek a legelső feladata éppen annak eldöntése, lehet-e gazdaságosan működtetni az adott hotelt.  A szakember szerint néhány nagyon különleges projekt kivételével napjainkban leginkább a budget kategóriás, minimális szolgáltatást nyújtó – és ezért minimális személyzettel működtethető – hotelbe érdemes beruházni, olyanba, amelynek rendkívül jó az elhelyezkedése.

Tovább olvasom »