hirdetési piac

felmérés, hirdetési piac, reklám, reklámköltés, reklámpiac

Magyarország, a social media nagyhatalom

piacesprofit.hu

Régiós összevetésben is kiemelkedő eredményeket mutat fel a magyar reklámpiac. Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek – derült ki a régió legnagyobb független ügynökséghálózata, a weCAN által készített CANnual Report 2016 kiadványból.

Tovább olvasom »
hirdetési piac, piac, üzleti elemzés

Útmutató a közép-kelet-európai reklámpiachoz

piacesprofit.hu

A Közép-Kelet-Európa régió gazdaságát és reklámipari helyzetét áttekintő, közel 200 oldalas, ingyenesen elérhető kiadványt tett közzé a Café Communications. A CANnual Report 2015 segítségével, a régió vállalatai és a régión kívülről érkező cégek megismerhetik a közép-kelet-európai reklámipar játékszabályait és árnyalt képet kaphatnak az egyes országok reklámpiacairól.

Tovább olvasom »
adwords, google, google hirdetés, hirdetési piac, jövő, kkv marketing, online hirdetés

Nem élhetünk a Google nélkül

Timár Gigi

Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.

Tovább olvasom »
hirdetési piac, közösségi oldalak, online hirdetés

Nem érdemes hirdetni a közösségi oldalakon?

piacesprofit.hu

Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése – derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közösségimédia-használók egyharmada nem figyeli az ezeken az oldalakon megjelenő reklámokat.

Tovább olvasom »