hirdetés

hirdetés, ingatlanárak, ingatlanpiac

Eladó lakásból nincs hiány

piacesprofit.hu

Egy év alatt számos régióban megugrott az eladásra kínált ingatlanhirdetések száma. Az egyes megyék között lehetnek eltérések, de jól látható a tendencia, hogy az emberek szabadulnának ingatlanjaiktól. Budapesten és Pest megyében például nagyjából kétszer annyian adnák el lakásukat vagy házukat, mint az előző évben. A négyzetméterárak mégsem csökkennek drasztikusan.

Tovább olvasom »
hirdetés, kkv marketing, online hirdetés

Ezt kell tudnunk, ha hirdetni akarunk

piacesprofit.hu

Ha több helyen akarunk médiafelületet vásárolni – legyen szó nyomtatott sajtóról, online felületekről, esetleg rádió- vagy tévészpotokról –, azt tapasztaljuk, hogy szinte minden médium más gyakorlatot követ a felületek árazásában, a kedvezmények kialakításában és nem utolsó sorban a különböző megjelenési lehetőségek elnevezésében. Mivel ezáltal a médiavásárlás is elég összetett feladattá válik, az alábbiakban szakértőnk segít összefoglalni, hogy mire érdemes koncentrálni az egyeztetés során.

Tovább olvasom »
adwords, google, hirdetés

Változtat a Google! Érdemes ellenőrizni az AdWords beállításokat

piacesprofit.hu

Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” a mobil site-okkal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.

Tovább olvasom »
hirdetés, ingatlanpiac, online hirdetés

Kevesebb az álláshidetés

piacesprofit.hu

Az év utolsó három hónapjában mérséklődött az álláshirdetési feladási kedv: a korábbi 14 százalékos bővülést ezúttal csupán 7 százalékos növekedés követte. Hasonló a tendencia az ingatlanhirdetések piacán is, egyedül a gépjárművek esetében volt érzékelhető a korábbi negyedévhez hasonló növekedés.

Tovább olvasom »
cégkártya, hirdetés, it-biztonság

Skype vírus: hogyan kerüljük el adataink elvesztését?

piacesprofit.hu

A tegnapi napon érkeztek először részletek arról a kartevőről, amely Skype üzenetekben terjed, és a mellékelt frissítési linkre való kattintásra igyekszik rávenni az áldozatokat. A legkézenfekvőbb tanács mellett, azaz hogy figyeljünk, és ha váratlanul ilyen érkezik, semmiképpen ne kattintsunk rá, érdemes áttekinteni az általános dolgokat, amelyek az azonnali üzenetküldő szolgáltatások használatára érvényesek.

Tovább olvasom »
hirdetés, jog

HR Jogtár – CompLex megoldás!

piacesprofit.hu

Napjainkban számos szakma képviselőivel szemben alapelvárás, hogy szinte polihisztorként működjenek, és több szakmai területen is alapos jártassággal bírjanak. Nincs ez másként a HR-rel, munkaüggyel és bérüggyel foglakozók esetén sem, ahol a szakmai ismeretek mellett az adott terület jogszabályi hátterének ismerete is létfontosságú. A CompLex Kiadó HR Jogtára ennek a kívánalomnak megfelelve teljes körű szakmai támogatást tud nyújtani a szakembereknek azzal, hogy a mindennapi munkához nélkülözhetetlen jogi dokumentumokat és szakmai anyagokat egyszerűen elérhetővé teszi számukra.

Tovább olvasom »
hirdetés, jog, kkv marketing, olimpia, tanácsadás

Nem árt vigyázni az olimpiai logóval

piacesprofit.hu

Már hosszú ideje nemcsak az atléták között folyik küzdelem az Olimpián, hanem a szponzorok és a szurkolók is főszereplőivé váltak a sporteseménynek. Mivel köztudottan jelentős pénzügyi érdekek hálózzák be az Olimpiai Játékokat, így a megfelelő kizárólagosság-védelméről új védjegyjogi korlátoknak kell gondoskodniuk.

Tovább olvasom »
hirdetés

Alközpont adómentesen!

hirdetés (x)-2

A hazai távközlési piac legnagyobb szereplői – elsősorban a nagy mobilcégek – már a perc alapú távközlési adóról szóló parlamenti szavazás előtt közölték: megtették a szükséges intézkedéseket.

Tovább olvasom »
hirdetés, marketing, reklám

Jó reklámokat keresnek

Sajtóközlemény

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson” címmel április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra, ahol az első hat helyezettet értékes nyereményekkel jutalmazzák. A versenyre benevezett kampányoknak április 9. és június 10. között kell megvalósulniuk, a hirdetésekre 30 százalékos kedvezményt biztosít a CEMP Sales House.

Tovább olvasom »
hirdetés, marketing, pszichológia

Így próbálnak manipulálni minket

Kriston László

Az emberi tudatfolyamatok s a külvilágra adott mentális és érzelmi reakciók mintegy kilencven százaléka a tudatalattiban zajlik. Hogyan férhetnek ehhez hozzá a gazdasági szereplők? A neuromarketing ezt „szubliminális”, ingerküszöb alatti belső világot ostromolja.

Tovább olvasom »
hirdetés, kkv, marketing

Reklámeszköz kicsiknek

piac-profit.hu

A kis és középvállalatok egyik égető problémája és versenyhátránya a nagyobb cégekkel szemben, hogy nincs pénzük marketingre és általában a jól képzett „marketinges” is hiányzik a cég állományából. Az internet és a digitális technológia azonban számukra is tartogat lehetőségeket.

Tovább olvasom »
hirdetés, mle, reklám

Mekkora is az a reklámbevétel?

Sajtóközlemény

A Magyar Lapkiadók Egyesülete értékelve a hazai reklámpiac méretére vonatkozó különféle becsléseket legutóbbi elnökségi ülésén megállapította, hogy az elmúlt időszakban egyre több nehézséget okoz a valós hirdetési bevételek becslési eljárása, valamint az ezekből kalkulálható különféle mutatók meghatározása, így arra az elhatározásra jutott, hogy még idén tavasszal kidolgozza a valós hirdetési bevételek összegyűjtésének módszertanát és ezt követően felkéri tagvállalatait valamint a kezdeményezéshez kapcsolódó más sajtóipari tartalomszolgáltatókat ezen adatok biztosítására.

Tovább olvasom »
felmérés, hirdetés, marketing

Az internetet szeretik a hirdetők

piacprofit.hu

A megkérdezettek 83 százaléka szerint növekszik az internet reklámbevétele 2010 második negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva – derül ki a Marketing&Media és az Ipsos által készített Magyar Médiaindex felmérésből. A kutatócég a hirdetőknél, médiatulajdonosoknál, illetve ügynökségeknél dolgozó 100 befolyásos szakembert és vállalatvezetőt kérdezett arról, hogy szerintük miként alakulnak a hazai médiaköltések.

Tovább olvasom »