hirdetés

hirdetés, ingatlanpiac, online hirdetés

Kevesebb az álláshidetés

piacesprofit.hu

Az év utolsó három hónapjában mérséklődött az álláshirdetési feladási kedv: a korábbi 14 százalékos bővülést ezúttal csupán 7 százalékos növekedés követte. Hasonló a tendencia az ingatlanhirdetések piacán is, egyedül a gépjárművek esetében volt érzékelhető a korábbi negyedévhez hasonló növekedés.

Tovább olvasom »
cégkártya, hirdetés, it-biztonság

Skype vírus: hogyan kerüljük el adataink elvesztését?

piacesprofit.hu

A tegnapi napon érkeztek először részletek arról a kartevőről, amely Skype üzenetekben terjed, és a mellékelt frissítési linkre való kattintásra igyekszik rávenni az áldozatokat. A legkézenfekvőbb tanács mellett, azaz hogy figyeljünk, és ha váratlanul ilyen érkezik, semmiképpen ne kattintsunk rá, érdemes áttekinteni az általános dolgokat, amelyek az azonnali üzenetküldő szolgáltatások használatára érvényesek.

Tovább olvasom »
hirdetés, jog

HR Jogtár – CompLex megoldás!

piacesprofit.hu

Napjainkban számos szakma képviselőivel szemben alapelvárás, hogy szinte polihisztorként működjenek, és több szakmai területen is alapos jártassággal bírjanak. Nincs ez másként a HR-rel, munkaüggyel és bérüggyel foglakozók esetén sem, ahol a szakmai ismeretek mellett az adott terület jogszabályi hátterének ismerete is létfontosságú. A CompLex Kiadó HR Jogtára ennek a kívánalomnak megfelelve teljes körű szakmai támogatást tud nyújtani a szakembereknek azzal, hogy a mindennapi munkához nélkülözhetetlen jogi dokumentumokat és szakmai anyagokat egyszerűen elérhetővé teszi számukra.

Tovább olvasom »
hirdetés, jog, kkv marketing, olimpia, tanácsadás

Nem árt vigyázni az olimpiai logóval

piacesprofit.hu

Már hosszú ideje nemcsak az atléták között folyik küzdelem az Olimpián, hanem a szponzorok és a szurkolók is főszereplőivé váltak a sporteseménynek. Mivel köztudottan jelentős pénzügyi érdekek hálózzák be az Olimpiai Játékokat, így a megfelelő kizárólagosság-védelméről új védjegyjogi korlátoknak kell gondoskodniuk.

Tovább olvasom »
hirdetés

Alközpont adómentesen!

hirdetés (x)-2

A hazai távközlési piac legnagyobb szereplői – elsősorban a nagy mobilcégek – már a perc alapú távközlési adóról szóló parlamenti szavazás előtt közölték: megtették a szükséges intézkedéseket.

Tovább olvasom »
hirdetés, marketing, reklám

Jó reklámokat keresnek

Sajtóközlemény

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson” címmel április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra, ahol az első hat helyezettet értékes nyereményekkel jutalmazzák. A versenyre benevezett kampányoknak április 9. és június 10. között kell megvalósulniuk, a hirdetésekre 30 százalékos kedvezményt biztosít a CEMP Sales House.

Tovább olvasom »
hirdetés, marketing, pszichológia

Így próbálnak manipulálni minket

Kriston László

Az emberi tudatfolyamatok s a külvilágra adott mentális és érzelmi reakciók mintegy kilencven százaléka a tudatalattiban zajlik. Hogyan férhetnek ehhez hozzá a gazdasági szereplők? A neuromarketing ezt „szubliminális”, ingerküszöb alatti belső világot ostromolja.

Tovább olvasom »
hirdetés, kkv, marketing

Reklámeszköz kicsiknek

piac-profit.hu

A kis és középvállalatok egyik égető problémája és versenyhátránya a nagyobb cégekkel szemben, hogy nincs pénzük marketingre és általában a jól képzett „marketinges” is hiányzik a cég állományából. Az internet és a digitális technológia azonban számukra is tartogat lehetőségeket.

Tovább olvasom »
hirdetés, mle, reklám

Mekkora is az a reklámbevétel?

Sajtóközlemény

A Magyar Lapkiadók Egyesülete értékelve a hazai reklámpiac méretére vonatkozó különféle becsléseket legutóbbi elnökségi ülésén megállapította, hogy az elmúlt időszakban egyre több nehézséget okoz a valós hirdetési bevételek becslési eljárása, valamint az ezekből kalkulálható különféle mutatók meghatározása, így arra az elhatározásra jutott, hogy még idén tavasszal kidolgozza a valós hirdetési bevételek összegyűjtésének módszertanát és ezt követően felkéri tagvállalatait valamint a kezdeményezéshez kapcsolódó más sajtóipari tartalomszolgáltatókat ezen adatok biztosítására.

Tovább olvasom »
felmérés, hirdetés, marketing

Az internetet szeretik a hirdetők

piacprofit.hu

A megkérdezettek 83 százaléka szerint növekszik az internet reklámbevétele 2010 második negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva – derül ki a Marketing&Media és az Ipsos által készített Magyar Médiaindex felmérésből. A kutatócég a hirdetőknél, médiatulajdonosoknál, illetve ügynökségeknél dolgozó 100 befolyásos szakembert és vállalatvezetőt kérdezett arról, hogy szerintük miként alakulnak a hazai médiaköltések.

Tovább olvasom »
hirdetés, kkv, tv

Hogyan hirdessünk a TV-ben?

piacprofit.hu

Kis- és középvállalatoknak szervez tréninget a Marketing Commando és a TV2 július 16-án, Budapesten, a TV2 székházában. A tréning célja, hogy bemutassa, hogy az országos márkaépítés a televízió segítségével már nem csak a multinacionális cégek kiváltsága.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor