hirdetés

applikáció, brand, celeb, hirdetés, híresség, internet, játék, márka, reklám, termékelhelyezés, youtube

A termékelhelyezés is otthagyta a tévét

piacesprofit.hu

Ahhoz, hogy a márkák meg tudják dolgozni az Y-generációt, az egyik legjobb mód, ahogy prezentálhatják a termékeiket a YouTube celebek körüli termékelhelyezés. Jól jár a márka és a pénzhez jut a self made celeb is, amit tartalmai profibb kivitelezésére és saját megélhetésére fordíthat. A dolog remekül működik, a legnagyobb YouTube sztárok dollármilliomosok.

Tovább olvasom »
amerika, botrány, exxon, hirdetés, kőolaj, környezetvédő aktivisták, kritika, marketing, olaj, olajkészlet, reklám, tévé, usa, vizsgálat, zöld

Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik

KlimaBlogger

Bő egy éve botrányok és támadások sora éri az Exxon olajmultit. Vizsgálat folyik ellene Amerikában annak gyanújával, hogy eltagadta a klímakockázatokat a részvényeseitől. Erre a cég a szélenergiás és karbonelnyelő projektjeit kezdte népszerűsíteni tévéreklámokban a riói olimpia alatt.

Tovább olvasom »
adatvédelem, facebook, hirdetés, jogszabályok, közösségi média, marketing, nyereményjáték, promóció, reklám

A Facebookon sem szabad a vásár

piacesprofit.hu

Sok cég számára a Facebookon végzett promóciós tevékenység alkotja immár a marketingstratégia gerincét, fontos tudni, hogy a közösségi oldalakon sem szabad a vásár. A Facebook is szigorú szabályokat hozott az ilyen tevékenységre, de a magyar és európai jogszabályoknak is meg kell felelni.

Tovább olvasom »
hirdetés, online marketing, reklámpiac

A tévénél is nagyobbra nő az online

piacesprofit.hu

Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje. A tavalyi 49,47 milliárdos összes online költésből a 38 százalékos legnagyobb szeletet kihasító display-hirdetések piacától növekedést várnak, ha ennek mértéke nem is lesz kiugró.

Tovább olvasom »
hirdetés, ingatlanárak, ingatlanpiac

Eladó lakásból nincs hiány

piacesprofit.hu

Egy év alatt számos régióban megugrott az eladásra kínált ingatlanhirdetések száma. Az egyes megyék között lehetnek eltérések, de jól látható a tendencia, hogy az emberek szabadulnának ingatlanjaiktól. Budapesten és Pest megyében például nagyjából kétszer annyian adnák el lakásukat vagy házukat, mint az előző évben. A négyzetméterárak mégsem csökkennek drasztikusan.

Tovább olvasom »
hirdetés, kkv marketing, online hirdetés

Ezt kell tudnunk, ha hirdetni akarunk

piacesprofit.hu

Ha több helyen akarunk médiafelületet vásárolni – legyen szó nyomtatott sajtóról, online felületekről, esetleg rádió- vagy tévészpotokról –, azt tapasztaljuk, hogy szinte minden médium más gyakorlatot követ a felületek árazásában, a kedvezmények kialakításában és nem utolsó sorban a különböző megjelenési lehetőségek elnevezésében. Mivel ezáltal a médiavásárlás is elég összetett feladattá válik, az alábbiakban szakértőnk segít összefoglalni, hogy mire érdemes koncentrálni az egyeztetés során.

Tovább olvasom »
adwords, google, hirdetés

Változtat a Google! Érdemes ellenőrizni az AdWords beállításokat

piacesprofit.hu

Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” a mobil site-okkal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor