hirdetés

hirdetés, kkv marketing, online hirdetés, online marketing, online marketing tippek

Így készítsünk hatékony bannert

Timár Gigi

Az emberek nem szeretik a netes reklámokat, nincs ezen mit szépíteni. Valójában egy csomó eszköz létezik arra, hogy megszabaduljanak tőlük és teljesen letiltsák a megjelenésüket a böngészőjükben. Ez persze frusztráló hirdetőként, de a kesergés helyett inkább jobb és kreatívabb bannerekkel kell megcélozunk a fogyasztókat.

Tovább olvasom »
hirdetés, marketing, mobilmarketing, online marketing

Tömegeket lehet elérni a mobilos hirdetésekkel

piacesprofit.hu

A mobilhirdetések egyre elterjedtebbé válnak hazánkban, amikkel mára tömegeket lehet elérni. Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derült ki egy kutatásból.

Tovább olvasom »
applikáció, brand, celeb, hirdetés, híresség, internet, játék, márka, reklám, termékelhelyezés, youtube

A termékelhelyezés is otthagyta a tévét

piacesprofit.hu

Ahhoz, hogy a márkák meg tudják dolgozni az Y-generációt, az egyik legjobb mód, ahogy prezentálhatják a termékeiket a YouTube celebek körüli termékelhelyezés. Jól jár a márka és a pénzhez jut a self made celeb is, amit tartalmai profibb kivitelezésére és saját megélhetésére fordíthat. A dolog remekül működik, a legnagyobb YouTube sztárok dollármilliomosok.

Tovább olvasom »
amerika, botrány, exxon, hirdetés, kőolaj, környezetvédő aktivisták, kritika, marketing, olaj, olajkészlet, reklám, tévé, usa, vizsgálat, zöld

Már az olajcégek is a zöldülést hirdetik

KlimaBlogger

Bő egy éve botrányok és támadások sora éri az Exxon olajmultit. Vizsgálat folyik ellene Amerikában annak gyanújával, hogy eltagadta a klímakockázatokat a részvényeseitől. Erre a cég a szélenergiás és karbonelnyelő projektjeit kezdte népszerűsíteni tévéreklámokban a riói olimpia alatt.

Tovább olvasom »
adatvédelem, facebook, hirdetés, jogszabályok, közösségi média, marketing, nyereményjáték, promóció, reklám

A Facebookon sem szabad a vásár

piacesprofit.hu

Sok cég számára a Facebookon végzett promóciós tevékenység alkotja immár a marketingstratégia gerincét, fontos tudni, hogy a közösségi oldalakon sem szabad a vásár. A Facebook is szigorú szabályokat hozott az ilyen tevékenységre, de a magyar és európai jogszabályoknak is meg kell felelni.

Tovább olvasom »
hirdetés, online marketing, reklámpiac

A tévénél is nagyobbra nő az online

piacesprofit.hu

Idén már az online lehet a legnagyobb szelete a hazai hirdetési piacnak, megelőzve a televíziós reklámbevételeket, ha nem változik alapvetően az utóbbi évek trendje. A tavalyi 49,47 milliárdos összes online költésből a 38 százalékos legnagyobb szeletet kihasító display-hirdetések piacától növekedést várnak, ha ennek mértéke nem is lesz kiugró.

Tovább olvasom »