hirdetés

alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
adwords, digitális marketing, facebook, hirdetés, instagram, kutatás, ppc marketing, rg stúdió, social media

Már a karácsony is a Facebookon dől el

piacesprofit.hu

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban. Az utolsó negyedév pedig még eredményesebb lehet a cégnek, legalábbis ha a hazai kkv-k marketing terveit látjuk. Persze ez valahol kényszer is, hiszen a vállalkozásoknak egyre többet kell költeni ahhoz, hogy eljussanak a célcsoportjukhoz a Facebookon.

Tovább olvasom »
alkalmazás, app, applikáció, cset, hirdetés, instagram, internet, konferencia, közösségi média, lévai richárd, marketing, média, online, piac & profit, reklám, snapchat, social media, tartalom, x generáció, y generáció, z-generáció

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Kriston László

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.

Tovább olvasom »
apple, google, hirdetés, korlátozás, szoftverfrissítés

Blokkolja a reklámokat az Apple

piacesprofit.hu

Az Apple mobilok, tabletek mától, a számítógépek szeptember 25-től megjelenő új szoftvere hatékonyan blokkolja a hirdetéseket – ami ellen a nagy amerikai reklám-vállalkozások hevesen tiltakoznak. Az új iOS11 egyébként azt is jelenti, hogy az iPhone 5 és a mobil korábbi típusai már nem kapnak frissítést.

Tovább olvasom »
augmented reality, canvas hirdetés, cégmarketing, csetapp, e-kereskedelem, élő közvetítés, facebook, gps, hirdetés, kiterjesztett valóság, konverzió, közösségi média, lead, lead hirdetés, lévai balázs, lokalitás, lokalizált hirdetés, marketing, messenger, online, piac & profit, piacesprofit.hu, reklám, vásárlás

Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon

piac-profit.hu

A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »
blog, facebook, facebook marketing, Facebook-fiók, hirdetés, remarketing, weboldal

Mit tegyünk, ha letörlik a Facebook oldalunkat?

piacesprofit.hu

Tibi atya Facebook oldalát a jelek szerint törölték, legalábbis így hitték a követői, de arról kiderült, hogy csak egy mediahack volt. Az oldalt nem törölték, csak az adminok szüneteltették egy időre, hogy kiderüljön, hogy reagál a sajtó. De lehetett volna igaz is: így járt a közelmúltban a KDNP, korábban a Csonticar, Appleblog, és még sorolhatnánk kisebb-nagyobb oldalakat – írja Közösségi Kalandozások blog szerzője. 

Tovább olvasom »
hirdetés, kkv marketing, online hirdetés, online marketing, online marketing tippek

Így készítsünk hatékony bannert

Timár Gigi

Az emberek nem szeretik a netes reklámokat, nincs ezen mit szépíteni. Valójában egy csomó eszköz létezik arra, hogy megszabaduljanak tőlük és teljesen letiltsák a megjelenésüket a böngészőjükben. Ez persze frusztráló hirdetőként, de a kesergés helyett inkább jobb és kreatívabb bannerekkel kell megcélozunk a fogyasztókat.

Tovább olvasom »
hirdetés, marketing, mobilmarketing, online marketing

Tömegeket lehet elérni a mobilos hirdetésekkel

piacesprofit.hu

A mobilhirdetések egyre elterjedtebbé válnak hazánkban, amikkel mára tömegeket lehet elérni. Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derült ki egy kutatásból.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor