hirdetés

bp Digital, hirdetés, online marketing, ppc

Mik a jó fizetett hirdetések alapelvei?

piacesprofit.hu

A BP Digital SEO ügynökség közel 47 hete tart csapat reggeliket marketing szakemberek, vállalkozók bevonásával. A legutóbbi alkalmon Fodor Ákos PPC specialistát, a Markestic digitális ügynökség vezetőjét látták vendégül, aki a szakmájáról és annak gyakorlati felhasználásáról mesélt. Kiderült, hogy milyen szempontok szerint dolgozik egy jó PPC szakember, és mindez milyen összeköttetésben áll a keresőoptimalizálással.

Tovább olvasom »
hirdetés, instagram, közösségi média, marketing, messenger

Még mindig erős, de visszaesőben a Facebook

piacesprofit.hu

Továbbra is a Facebook vezet a közösségimédia-marketing szinte minden területén. A  marketingesek elkezdtek reagálni az organikus eredmények csökkenésére, ugyanakkor hirdetésekben még most is mindent visz a kék platform – derül ki a Social Media Examiner 2019 Social Media Marketing Industry Report tanulmányából.

Tovább olvasom »
algoritmus, cambridge analytica, cégmarketing, Codecool, cpc, cpm, crane, cta, facebook, facebook csoport, google, hinora, hirdetés, kampány, kattintás, közösségi média, link, mark zuckerberg, marketing, organikus elérés, performance kampány, piac & profit, social media

Behalt az organikus elérés a közösségi médián?

Kriston László

A Cambridge Analytica botrány után a Facebook megváltoztatta algoritmusát és tulajdonképpen kinyiffantotta az organikus elérést, a fizetős hirdetések felé terelve a cégeket. Véget ért az ingyenebéd. Mit lehet most tenni? Erről is beszéltek a neves előadók a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
digitális, hirdetés, kelet-európai régió, online, reklám, tévé

Reklámban Magyarország jól teljesít

piacesprofit.hu

A közép- és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is, értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte.

Tovább olvasom »
hirdetés, online reklám, piackutatás, reklám, Spotify, tévé, youtube

Online vagy offline hirdessünk?

piacesprofit.hu

Adódik a kérdés, vajon online vagy offline marketing eszközöket használjunk? Vajon milyen jellegű célcsoportok mentén kell ezen döntést meghozni? Vajon mi szolgálja a hatékonyságot? A Marketing Döntések blog erre kérdésekre kereste a választ.

Tovább olvasom »