Hinora Ferenc

Hinora Ferenc, karrier

Nagy változások a Hinora Gorupnál

piacesprofit.hu

Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett. A bővülés során – meglévő reklámügynöksége mellé – megalapította a Positive Digital & Social nevű digitális ügynökségét, valamint tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR ügynökségben. Új, ismert és elismert vezető szakemberek is érkeztek a reklámügynökségi csoporthoz.

Tovább olvasom »
delegálás, h-Cloud, Hinora Ferenc, kkv, marketing, marketingszakma, motiváció, piacesprofit, reklámpiac, reklámügynökség, ügynökség, üzlet, üzleti szerep, vállalkozó

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni

Sebők Orsolya

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.

Tovább olvasom »
automatizáció, brand, donald trump, egészség megőrzése, egészségpénztár, Hinora Ferenc, kkv, kommunikációtechnológiai, lakáshitel, lapszám, Magyar Marketing Szövetség, marketing, párizsi klímaegyezmény, piac és profit, piacesprofit.hu

Már lakáshitelt is törleszthetünk egészségpénztárból

PP

A júniusi Piac & Profitban csupa nyári témát talál az olvasó. Szóhoz jutnak a sportot támogató cégek. Elmondják, nekik miért fontos az egészséges életmód ösztönzése. Körbejárjuk az ország turisztikai helyzetét is: az állami országmarketing-elképzeléseket és az ettől függetlenül működő jelenségeket. Megnéztük a hazai sörpiacot is, amelyet jelenleg a nagy nemzetközi sörgyárak uralnak, miközben a kézműves sörfőzdék alig várják, hogy a jelenleginél jobb helyzetbe kerüljenek.

Tovább olvasom »