heineken

csíki, heineken, import sör, kézműves sör, sörfogyasztás, sörpiac

Így áll a hazai sörpiac

piacesprofit.hu

A hazai sörfogyasztás az utóbbi években stagnált a KSH adatai szerint. A hazai termelők egyre többféle „licenc-sört” gyártanak, magas az import, emellett egyre több kézműves sörfőzde lép be a piacra, színesítve a kínálatot. Az elmúlt hónapok során nagy sajtóvisszhangot keltett a Heineken és a Csíki Sör közötti „harc”. A kedélyek mára lenyugodtak, így érdemes tárgyilagosan megvizsgálni, hogy miként alakult az elmúlt években a magyar sörpiac.

Tovább olvasom »
cégkultúra, gazdasági versenyhivatal, heineken, kisüzemi sör, magyar cégek, mcdonalds, McKIWAN’S, nagyüzemi sör

Kicsik kontra nagyok

piacesprofit.hu

Csatát lehet nyerni, de háborút nem, azaz a helyben aratott győzelem még nem vezet automatikusan világsikerhez – tömören így foglalható össze az elmúlt hónapok nagy sörvédő háborújának lényege. A Piac & Profit a csíki sörök összecsapása és váratlan kibékülése kapcsán feleleveníti a legemlékezetesebb eseteket a magyar cégek multikkal vívott harcaiból.

Tovább olvasom »
csr, értékvezérelt, fenntarthatóság, fenntarthatósági csúcs, fenntarthatósági csúcs 2016, heineken, kampány, közösségi média, marketing, társadalmi felelősségvállalás, vállalati felelősségvállalás, y generáció

Több szerepben, egy erkölccsel

piacesprofit.hu

Mindannyian több szerepben “játszunk” a világban, polgárok, fogyasztók, szülők, kollégák, cégvezetők vagyunk, és képtelenség, hogy ezeket a funkciókat teljesen eltérő erkölcsi normákkal töltsük be. Felelősségteljesnek kell lennünk minden szerepünkben – hangzott el a hetedik Fenntarthatósági Csúcs konferencia üzleti szektor felelősségéről szóló paneljében.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor