google

biztonságos, e-kereskedelem, fogyasztó, google, https, keresőoptimalizálás, kkv, kosárérték, mobil, multichannel marketing, okostelefon, omnichannel marketing, vásárló, webáruház

Online kétszer annyit is vásárolunk

Kriston László

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.

Tovább olvasom »
campus residency program, google, instalent, startup

Magyar startupra figyelt fel a Google

piacesprofit.hu

Az Instalent az első magyar startup, amelyet a Google for Entrepreneurs több száz jelentkező közül választott ki a Campus Residency programjába, amin összesen 9 közép- és kelet-európai startup vehet részt. A Campus Residency  6 hónapos programsorozat, ami kifejezetten globális piacra törő, innovatív és nagy potenciállal rendelkező cégeknek szól.

Tovább olvasom »