generációs probléma

fizetési szokások, fogyasztói szokások, generációs probléma, internetes vásárlás, vatera, webshop

Ön tud bizalmat építeni? A sikere múlik rajta!

piacesprofit.hu

A különböző generációk teljesen másképpen állnak az internetes vásárláshoz. De az általánosságban elmondható, hogy a vásárlásainkat szívesebben fizetjük utánvéttel, és vonakodunk csomagautomatákba rendelni a kiválasztott terméket, tehát szeretjük először megtapogatni azt, amiért pénzt adunk ki. Ebből is látszik, a virtuális adásvételek során a bizalom döntő szempont. Ugyanakkor a bizalom fejleszthető, csak ismerni kell hozzá meg kell tanulni jól megszólítani az embereket. Az eNET és a Vatera közös kutatást adtak ki, melyben a magyar netezők online vásárlásokhoz kapcsolódó attitűdjét és az internetes adásvételekkel szembeni bizalom mértékét, illetve ennek okait vizsgálták.

Tovább olvasom »
fiatal munkavállalók, generációs probléma, munkaerőhiány, y generáció

Háromezer éve van gond a fiatalokkal – ideje lenne megoldani

piacesprofit.hu

„A fiatalok elvetemültek és semmirekellők. Sohasem lesznek olyanok, mint a régi idők fiatalsága. A mai fiatalok nem lesznek képesek megőrizni kultúránkat.” Talán néhányan már-már egyetértően bólintanak ezen sorokat olvasva, különösen, ha csapatukban van Y és Z generációs kolléga. Az idézet azonban nem egy friss vállalati kutatás riportjából való. 3000 éve vésték fel kőtáblákra az akkori „X generációsok” Babilonban. Semmi új nincs a Nap alatt?

Tovább olvasom »
generációs probléma, hatékony cégvezetés

Lejárt az üvöltöző főnökök ideje

piacesprofit.hu

A fiatalabb generáció az okoseszközök segítségével könnyebben hozzájut a szükséges információkhoz, ami sokszor magabiztosabbá teszi a kelleténél, és ez generációs konfliktusokhoz vezet a munkahelyen. Ezt pedig a vezetőnek kell feloldania, amit csak akkor tehet meg, ha szakít a tekintélyelvűséggel.

Tovább olvasom »
elöregedő társadalom, generációs probléma, idős munkavállaló

Öregember nem vénember

piacesprofit.hu

Miután a fejlett országokat öregedő társadalmak jellemzik, a gazdasági növekedés fenntartása érdekében kiemelkedően fontos, hogy ezek a gazdaságok jobban kihasználják az idősebb munkavállalókban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket – derül ki a PwC tanulmányából.

Tovább olvasom »