generáció

arrogáns, baby boomer, feszültség, főnök, generáció, munkaerőhiány, munkahely, munkavállaló, tekintélyelv, z-generáció

Arrogáns főnököd van? Csak a bizonytalanságát kompenzálja

Kriston László

Kivonulóban van a munkaerőpiacról a nyugdíjkorhatárt elért, rangidős hazai vezetőgeneráció, a régi gárda, mely még ’89 előtt szocializálódott. És már nem találják a közös hangot a húszasokkal, de sokszor még a harmincasokkal sem. A Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciájának előadói ismertették a dilemmákat.

Tovább olvasom »
energizál, fizetés, generáció, kiszolgál, kompetencia, menedzser, motiváció, motivált, munkaadó, munkaerőhiány, munkahely, munkavállaló, odafigyel, tudás

Hat módszer, hogy hiteles vezető legyél

Kriston László

Manapság a munkavállalók válogatnak az állások és a főnökök között, s hamar továbbállnak, ha nem tetszik nekik a munkahelyi atmoszféra. A hiteles vezető módszereit és stílusát ismertették a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciájának előadói.

Tovább olvasom »
amerika, barack obama, bíróság, donald trump, éghajlatváltozás, elutasít, fiatal, generáció, gyerek, helyt ad, hollandia, jog, kereset, kiskorú, klímaper, klímaváltozás, klímavédelem, obama, polgári jog, precedens, usa

Fiatalok kontra Fehér Ház: egy veszteség, egy félgyőzelem a klímaperekben

Kriston László

Minden bizonnyal az évszázad egyik nagy jogi meccse, hogy a bíróságok helyt adnak-e világszerte a kiskorúak kereseteinek, és rákényszerítik-e a kormányokat arra, hogy élhető környezetet hagyjanak hátra a jövő generációk számára. Egyelőre egy elutasító és egy helyt adó ítélet született Amerikában. Három másik országban már klímavédelemre kötelezte a bíróság a kormányokat.

Tovább olvasom »
beosztott, bizalom, borbély lászló, coaching, csapatépítés, egyéniség, értékelés, főnök, generáció, hr, influencer, jutalom, koroszotály, korosztály, mentor, motiváció, motiválás, munkahely, munkavállaló, pályakezdő, személyiség, szervezetfejlesztés, visszajelzés, x generáció, y generáció, z-generáció

Elsősorban egyéniség vagy, nem típus

Kriston László

Mindenki elsősorban egyén, megismételhetetlen elegye különféle személyiségjegyeknek és csak másodsorban képviselője egy típusnak vagy generációnak. Ennek értelmében nincsenek univerzális receptek arra sem, hogy kit hogyan motiváljunk, terheljünk feladatokkal, kérjünk számon és jutalmazzunk. A generációs különbségekről is sok szó esett a Piac & Profit Csapatépítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
alkalmazott, borbély lászló, employer branding, foglalkoztatás, generáció, levegő, munkaerőhiány, munkahely, munkatárs, pénzügyminisztérium, statisztika, vállalkozás, y generáció, z-generáció

Utálja egymást az Y és a Z generáció?

Kriston László

A munkaerőhiány a hazai vállalkozások fejlődésének egyik legnagyobb akadálya. Hogyan lehet megoldani ezt a problémát, és biztosítani a növekedést? Erről beszéltek az előadók a Piac & Profit Munkaerőhiány! Vészhelyzet – Válasszuk a növekedést! című konferenciáján.

Tovább olvasom »
generáció, konferencia

Generációk találkozása a Zukunft Personal Hungary-n

piacprofit.hu

Két nap, 6 színpad, 130+ program, Employer Branding Stage, digitalizáció, GDPR, Generációk talákozása, mesterséges intelligencia, Touch&Play, Best Practice előadások, interaktív bemutatók, a HR képzés jövője, Failure Night, Corporate Health, a Cafeteria változásai, Tréning & Coaching, és még sok más… 

Tovább olvasom »
céghír, generáció, generációváltás, sikersztori

Újabb magyar a százévesek klubjában!

piacesprofit.hu

A világon is kevés cég éli meg a 100 évet, hazánkban még kevesebb. A Győri Keksz, a Dreher és a Pick mellé most a bútoriparból zárkózott fel a Cardo. Érdekes lehet áttekinteni, hogy a 100 éves cégek klubjába került új magyar cégnek miként sikerült a túlélés.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztás, fogyasztói bizalom, generáció, kamasz, korosztály, márkahűség, tini, usa, y generáció, z-generáció

Hogyan és mit vásárol a Z-generáció?

Kriston László

Pár év, és micsoda különbség! A Z-generáció képviselői most tizenévesek és korántsem a fogyasztói társadalom agyatlan robotjai. Nagyon megnézik, mire adják ki a pénzüket, értéktudatosan vásárolnak. Nem halmoznak fel, de amit divatosnak és menőnek vélnek, azt megszerzik. Csak éppen alaposabb utánajárással és mérlegeléssel, mint a bátyjaik és nővéreik. Ha kell, még a szüleikre is rászólnak.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor