gdpr

adatvédelem, bírság, gdpr, szabályozás, vállalkozás

Sok cég képtelen a GDPR betartására

piacesprofit.hu

A szervezetek többsége nem tud teljes mértékben eleget tenni az európai általános adatvédelmi rendelet követelményeinek; az első hazai bírságot már ki is szabták a GDPR megsértéséért. Friss felmérés szerint a cégek több mint fele leváltaná, vagy már le is cserélte valamelyik beszállítóját, hogy megfeleljen az előírásnak.

Tovább olvasom »
adatvédelem, gdpr, uniós szabályozás

Távol-keleti nyitás a GDPR-ban

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság elfogadta a Japánra vonatkozó megfelelőségi határozatot, ezzel megteremtve a világ legnagyobb biztonságos adatáramlási térségét. A döntés jelentős előnyökkel jár a japán üzleti kapcsolatokkal bíró uniós cégek számára.

Tovább olvasom »
adatvédelem, adatvédelmi bírság, gdpr, google

A Google-bírság, és ami mögötte van

piacesprofit.hu

A francia adatvédelmi hatóság (CNIL) 2019. január 21-én 50 millió eurós (kb. 16 milliárd Ft) bírsággal sújtotta a Google LLC-t az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) szabályainak megsértése miatt. A bírság nagysága az eddigi legnagyobb a GDPR 2018. május 25-i hatálybalépése óta, és a 20 millió eurós maximum nominális bírság helyett a hatóság az adatkezelő Google LLC éves árbevétele alapján határozta meg a bírság összegét.

Tovább olvasom »
adatvédelem, dokumentumkezelés, gdpr

Kis befektetéssel megelőzhető lenne a baj

piacesprofit.hu

Május óta él a GDPR, de a Fellowes által megrendelt kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a cégek negyede még mindig nem foglalkozik az uniós adatvédelmi rendelettel. Pedig a tavaly megmaradt költségkeretből egy pár tízezres beruházással már sokat tehetünk cégünk biztonságáért.

Tovább olvasom »
adatvédelem, gdpr, it a cégben, it-biztonság, kiberbűnözés

IT-biztonság: újra jön a GDPR-pánik

piacesprofit.hu

Egyre több adathalász támadás, növekvő lakossági anyagi veszteségek és információvédelmi pánik a szervezeteknél: kihívásokkal teli évnek ígérkezik 2019 kiberbiztonság szempontjából. Solymos Ákos, a QUADRON Kibervédelmi Kft. szakértője 5+1 pontban foglalta össze az idei évre vonatkozó információbiztonsági jóslatait.

Tovább olvasom »
adatvédelem, call center, gdpr, költséghatékonyság, ügyfélélmény, ügyfélszolgálat

Min bukhat el az ügyfélszolgálat megtérülése?

piacesprofit.hu

Az, hogy miképp lehet az ügyfélszolgálatok működését költséghatékonnyá tenni, sok vállalat számára mind a mai napig kihívást jelent. Az Arenim Technologies Kft. szakértői most öt olyan tényezőt gyűjtöttek össze, amelyek eldönthetik, hogy megéri-e az adott vállalatnak call centerre költeni.

Tovább olvasom »