Földi Miklós Dániel

Földi Miklós Dániel, illatszer, marketing, neuromarketing, reklámpszichológia

Neked milyen szagú a marketinged?

piacesprofit.hu

Az illatok erős érzelmeket, komplex emléket váltanak ki belőlünk, a vállalkozások túlnyomó többsége mégsem használja őket tudatosan. Pedig ezzel egy nagy erejű marketingeszközről mondanak le – állítja Földi Miklós Dániel reklámpszichológus.

Tovább olvasom »
Földi Miklós Dániel, marketing, neuromarketing, szakértő

Szakértők: a bizonytalanság dicsérete

piacesprofit.hu

Lassan szakértőre van szükségünk, aki segít választani nekünk a szakértők tengerében – hívta fel a figyelmet szakértőnk. Érdekes azonban, de van egy meglepő szempont, ami jelentősen befolyásolja, hogy mennyire hiszünk egy szakértő véleményében.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor