fogyasztói szokások

autóipar, fogyasztói szokások, online kereskedelem

A neten megnézzük, a boltban megvesszük

piacesprofit.hu

Egyre nagyobb a szerepe az internetnek a vásárlás előtti tájékozódásban, a márka, a kereskedő, a szerviz kiválasztásában. Míg 2013-ban még mindössze a magyar vevők 25%-a, addig tavaly már 50%-uk tájékozódott online itthon és Európában egyaránt a vásárlás előtt

Tovább olvasom »
facebook, fogyasztói szokások, közösségi oldalak, okoseszközök, online marketing

Napi másfél órát lájkol a magyar

piacesprofit.hu

Naponta átlagosan 86 percet Facebookozik egy magyar felhasználó, a legintenzívebb felhasználók körében felülreprezentáltak a nők, az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a 30 év alattiak, akiknek 86 százaléka lefekvés előtt is ránéz a közösségi oldalra. 46 százaléka a felhasználóknak követ úgy is online tartalmat, hogy a Facebookon olvassa a megosztott híreket, és már nem kattint át a híroldalra.

Tovább olvasom »
bankkártya, fogyasztói szokások, kártyahasználat

Kártyaparti: készpénzre megy

piacesprofit.hu

Sokak számára meglepő lehet, hogy nem a technológiai újdonságokban jártas fiatalok, hanem a 45 és 60 közöttiek fizetnek leginkább bankkártyával összegtől függetlenül minden esetben, amikor csak tehetik – derült ki az UniCredit Bank kutatásából

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, tudatos vásárlás

Egyre tudatosabban veszünk kozmetikumot

piacesprofit.hu

Az ár mellett a termék összetétele számít a legfontosabb szempontnak a magyar nők körében, amikor szépségápolási cikket vásárolnak, az életkorral párhuzamosan pedig erősödik a vásárlói tudatosság – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, karácsonyi szezon, lakossági pénzügyek

A nagy buli után jön a kijózanodás

piacesprofit.hu

Nem csak az ajándékok, de a karácsonyi menü, a két ünnep közötti családlátogatások és a szilveszteri buli is nyomot hagy a családi költségvetésben. A magyarok többségének jelentős anyagi megterhelést okoz az év vége, amit januárban spórolással kompenzálnak. A többség számára viszont ez egyértelműen jó csere, megéri a költekezőbb decembert szűkebb januárra váltani.

Tovább olvasom »
élelmiszerbiztonság, élelmiszeripar, fogyasztói szokások

Már nem lehet figyelmen kívül hagyni a fogyasztókat

piacesprofit.hu

Az OECD BetterLife Index 2015 kiadványa alapján Magyarországon, 2008 óta a háztartások átlagos éves bevétele több mint 6 százalékkal növekedett, ami egyszerre generál a korábbinál nagyobb fogyasztói elvárásokat az élelmiszergyártók irányába, illetve bővíti azok lehetőségeit. Az élelmiszeriparnak igazodnia kell a változó igényekhez, és biztosítania kell a fogyasztók által elvárt, számukra fontos értékeket – emeli ki Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, karácsonyi szezon, kiskereskedelem

A teljes fogyasztásunk tizedét ilyenkor vásároljuk

piacesprofit.hu

A december hagyományosan erős forgalmat jelent a kiskereskedelemben, a háztartások az átlagos havi költésüknél mintegy 20 százalékkal többet fordítanak ilyenkor élelmiszerre és háztartási vegyi árura. Ez azt is jelenti, hogy a családok éves FMCG kiadásaik 10 százalékát az év utolsó hónapjában hagyják az üzletek kasszáinál. A karácsonyi ajánlatok és széles árukínálat a hipermarketeknek hoznak a legtöbbet, ugyanakkor a többi csatorna forgalmára is jó hatással vannak az adventi előkészületek.

Tovább olvasom »
biztosítás, casco, életbiztosítás, fogyasztói szokások, kgfb, lakásbiztosítás, nyugdíjbiztosítás

Vidéken a pénzről is a nők döntenek

piacesprofit.hu

Megdőlni látszik a sztereotípia, amely szerint a pénzügyi döntéseket a férfiak hozzák; egy felmérésben a megkérdezett nők közel 80 százaléka vallotta azt, hogy felelős a biztosításokért, azaz ők döntenek arról, hogy milyen biztosítást kössenek ők vagy az egész család.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, kozmetikumok, marketing

Milyen címszavakra figyelünk a vásárlásnál?

piacesprofit.hu

A magyar nők számára sokkal fontosabb az, hogy mi nincs egy kozmetikumban, mint az, hogy mi a fő összetevője – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből. A kutatás azt vizsgálta, hogy milyen a termékeken szereplő tájékoztató feliratok, információk alapján döntenek legfőképpen a hazai fogyasztók, amikor kozmetikumot vásárolnak. A legösztönzőbben a termék „tisztaságáról”, illetve a hatékonyságáról szóló információk hatnak a vásárlási szándékra, de a kozmetikumok környezet- és állatbarát mivoltára utaló védjegyek is sokakat buzdítanak arra, hogy az adott terméket betegyék a kosarukba.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor