fogyasztói szokások

fogyasztói szokások, hitelek, lakásfelújítás

Lakásra szívesen veszünk fel hitelt

piacesprofit.hu

Bár otthonukkal alapvetően elégedettek, a magyar háztartások 85 százaléka tervez a jövőben valamilyen lakásfelújítási munkálatot, közel háromnegyedük három éven belül készül ilyen lépésre – derül ki a CIB Bank megbízásából készült reprezentatív felmérésből .

Tovább olvasom »
bankkártya-használat, fogyasztói szokások, online vásárlás

Így kártyázunk mi

piacesprofit.hu

Folyamatosan növekszik az egyérintéses kártyahasználat, megugrott az online vásárlási kedvünk és külföldön sem vagyunk restek a plasztikot használni – derül ki a Sberbank elemzéséből.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, kiskereskedelem, tudatos vásárló

Egyre tudatosabbak a vásárlók

piacesprofit.hu

A magyar nők tudatosan vásárolnak szépségápolási cikkeket, a többség havonta minimum 2500 forintot költ kozmetikumokra, míg a döntésnél a termék ára, illata és az összetétele, valamint a különböző jelzések számítanak fontos szempontnak – derült ki  a CD német kozmetikai gyártó és az NRC piackutató cég közös felméréséből.

Tovább olvasom »
céges honlap, fogyasztói szokások, információs társadalom, okoseszközök, online vásárlás, webshopok

Véglegesen mobilra állt át a web

piacesprofit.hu

Most fordult elő először, hogy mobil eszközökön többet netezett a világ, mint hagyományos számítógépeken a StatCounter adatai szerint. Ez a tendencia az online vásárlásoknál is megfigyelhető, az internet a jelek szerint véglegesen mobilra állt át.

Tovább olvasom »
elektronikus kereskedelem, fogyasztói szokások, online vásárlás

Online éjjel-nappal vásárolunk

piacesprofit.hu

Magyarországon az online vásárlók száma meghaladja a 2,3 millió főt – derül ki a GKI Digital felméréséből. A vásárlók 47 százaléka férfi, ami igen csak meglepő, hiszen a férfiakról mindenki tudja, hogy szükséges rosszként élik meg a vásárlást. De nem online.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, mezőgazdaság, munkaerőhiány

Ki szedi le idén a káposztát?

piacesprofit.hu

Nehéz évet könyvelhetnek el 2016-ban a káposztafélékkel foglalkozó magyar gazdaságok: idén betegségek sora tizedelte a növényeket, a piaci ár is alacsonyabb a korábbiaknál, és a betakarításra sem nagyon találnak kétkezi munkást. A káposzta, brokkoli, karfiol fogyasztása átalakulóban van hazánkban is, ugyanis egyre többen fogyasztanak friss piaci zöldséget savanyított, tartósított termékek helyett.

Tovább olvasom »
alkalmazkodás, fogyasztói élmény, fogyasztói szokások, it a cégben, közösségi oldalak, okostelefonok

Trendek, amik megváltoztatják a jövőt

kfarkas

Úgy tűnhet, hogy néhány most meghatározó trend, mint a fogyasztók igénye az azonnali ügyfélkapcsolatra, vagy a technológiától való elfordulás, egyik pillanatról a másikra jelenik meg a piacon. A technológiai forradalom által (is) kiváltott változások valóban félelmetes sebességgel következnek be, alig néhány hónap vagy év alatt teljesen felforgatva korábban évtizedekig működő piacokat. A cégek nem nagyon tehetnek mást, alkalmazkodniuk kell a megváltozott körülményekhez. Ehhez nyújtunk most fogódzót és néhány tanácsot a PwC friss tanulmánya segítségével.

Tovább olvasom »
egészséges életmód, fogyasztói szokások

Hódít a vegán a kozmetikumoknál is

piacesprofit.hu

Hódít a veganizmus Magyarországon, legalábbis ezt látszik alátámasztani az NRC Piackutató és a CD kozmetikai márka felmérése, amely szerint a magyar nők 53 százaléka próbálja elkerülni az olyan kozmetikumokat, amelyek állati eredetű összetevőket tartalmaznak. A magyar hölgyek 11 százaléka igyekszik beépíteni napi rutinjába a vegán termékek használatát, 86 százalékuk pedig nyitott arra, hogy kipróbáljon ilyen terméket. A választék is egyre nagyobb vegán kozmetikumokból, és külön jelölések segítik az eligazodást a vásárlók számára.

Tovább olvasom »
bor, fogyasztói szokások, kiskereskedelem

Újra kezd boros nemzet lenni a magyar

piacesprofit.hu

A bor népszerű – széles vásárlókörrel rendelkezik Magyarországon. Az otthoni fogyasztás az idei év első felében stabil volt és ugyan ritkábban, viszont alkalmanként több bort vásároltak háztartások mintegy 7900 forintot elköltve a januártól júniusig tartó hat hónapban. Az értékesítésben legnagyobb súlya a hipermarketeknek és a diszkontoknak van.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, információs társadalom

Ennek a sztereotípiának vége

piacesprofit.hu

A nők és a technológia viszonya korántsem úgy fest, mint ahogy elsőre gondolnánk, ráadásul számos ellentmondással is találkozhatunk – derült ki a Samsung kutatásából. A nők sokkal érdeklődőbbek a technológiai újítások iránt, jobban is élvezik azok előnyeit a mindennapokban, mint a férfiak, ugyanakkor többször füllentenek arról, hogy értenek-e egy-egy szakkifejezést és gyakrabban okoz nekik gondot egy film vagy zene letöltése.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, információs társadalom, okostelefonok

Nem is akarunk több százezres kütyüt

piacesprofit.hu

Kevésbé számít a márkahűség, új eszköz a régi elavultsága miatt kell. Inkább üzletben vásárolunk, mint online, és még nem mindenkinek kell a mobilnet. 150 ezer forint alatt szeretnénk megúszni a laptopot, míg telefonnál 80 ezer a lélektani határ a notebook.hu friss felmérése szerint.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor