fogyasztói szokások

fogyasztói szokások, internet, okoseszközök, okostelefon, rádió, tévé, tv, újság

A klasszikus tévézés ideje lejárt

piacesprofit.hu

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, gazdagság, milliomos, önfejlesztés, pszichológia, siker kritérium, szegény, szegénység, vagyon

Ezek a szokások akadályozzák, hogy meggazdagodjunk

piacesprofit.hu

Mi a vagyonos ember ellentéte? Az, akit szokásai akadályoznak abban, hogy változtasson a helyzetén. A rossz beidegződések naponta vetik vissza az embert az anyagi függetlenség felé vezető úton – véli Thomas C. Corley, aki öt éven át tanulmányozta a gazdagok életútját és vállalkozásaik történetét.

Tovább olvasom »
bankkártya-használat, elektronikus fizetés, fogyasztói szokások

Tizenöt forintot is bankkártyával fizetünk

piacesprofit.hu

Megállíthatatlanul nő az internetes vásárlás népszerűsége, imádunk elektronikai eszközökre költeni, az egyérintéses fizetési mód pedig átvette a vezetést – ez derül ki a Sberbank Magyarország Zrt. felméréséből. 2016 végére sem hagyott alább az optimista lakossági hangulat: az ezzel járó költési kedv a kártyahasználati szokásokban is jól látszik.

Tovább olvasom »
élelmiszer-kiskereskedelem, fogyasztói szokások, infláció

Egyre kényelmesebben vásárolunk

piacesprofit.hu

Mintegy 1620 milliárd forint forgalmat értek el az élelmiszerek 2015. december-2016. november között kilencven termék kategóriában, 2 százalékkal többet, mint az előző évi hasonló időszak során. Mennyiség szempontjából 1 százalékkal csökkent a bolti eladás, ugyanakkor a nagyobb üzletek súlya növekedett a kiskereskedelemben.

Tovább olvasom »
facebook, fogyasztói szokások, információs társadalom, közösségi oldalak

Csak irigykedni járunk a Facebook-ra?

piacesprofit.hu

A közösségi média alapvetően azért jött létre, hogy könnyen tudjuk tartani a kapcsolatot a barátainkkal és meg tudjuk osztani a boldog emlékeinket. A Kaspersky Lab szakemberei által végzett legújabb kutatási eredmények azonban azt jelzik, hogy a közösségi médiumok hatása sok emberben negatív érzést kelt. A lájkok utáni vadászat központi szerepet játszik ebben: az emberek többsége rosszkedvű vagy ideges lesz, ha nem annyi lájkot kap egy bejegyzésére, mint amennyit remélt, és 42% -uk féltékeny, ha a barátaik népszerűbbek, mint ők. Ezen túlmenően a vizsgálatok azt mutatják, hogy az emberek irigyek, ha az ismerőseik látszólag boldogabb életet élnek.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, karácsonyi szezon, kiskereskedelem, marketing

Karácsonykor a férfiak az impulzusvásárlók

piacesprofit.hu

A karácsony az év legszebb időszaka, ám azt, hogy az ünnepi asztalnál már minden tökéletes legyen, gondos készülődés előzi meg. Az ajándékozás is szerves része az ünnepnek, ezért fontos tudni, hogy mi jellemzi ma a karácsonyi vásárlást és bizony meglepő eredmények születtek.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, karácsonyi ajándék, karácsonyi szezon

Ajándéktipp: bort csak ésszel

piacesprofit.hu

Egyre többet áldozunk egy-egy palack jó borra, különösen akkor, ha ajándéknak szánjuk. De vajon érdemes-e drága bort vásárolni, ha mi magunk nem igazán értünk hozzá? Ha a megajándékozott borértő ember, a válasz inkább nem: lehet, hogy hasznosabb valamilyen boros kiegészítőt venni. Ha mindenáron bort akarunk adni, forduljunk szakemberhez!

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, kerékpár, közlekedés

A gyerekek miatt pattannak nyeregbe a magyarok

piacesprofit.hu

A leggyakrabban gépkocsival közlekednek a magyarok, a megkérdezettek 60 százaléka ül hetente többször a volán mögé. Azonban, ha van gyerek a családban, akkor többször váltanak két kerékre: a szülők 40 százaléka szeretne többet biciklizni, míg a gyermektelen felnőtteknek csak 27 százaléka tervezi ezt. A közlekedési eszközök közül a legbiztonságosabbnak a vonatot tartjuk.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, megtakarítás, y generáció

Így szórja a pénzt az Y generáció

piacesprofit.hu

Az Y generációnak alig marad pénze a havi számlák rendezése után, a szórakozásról mégsem hajlandó lemondani. Többek közt ez is kiderült a Jófogás és a GKI közös kutatásából, amely a generációk jövedelmi körülményeit és pénzköltési szokásait vizsgálta. A pénzköltési lehetőségeket és szokásokat nem a kor-, hanem sokkal inkább az élet-színvonalbeli különbségek határozzák meg.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor