fogyasztói szokások

chipsadó, egészségügyi termékdíj, fogyasztói szokások

Így nassolunk mi

piacesprofit.hu

A magyarok fele szívesen kínálja vendégeit chipsszel, egyharmaduk pedig baráti összejövetelekre is burgonyás ropogtatnivalót visz. A tavasz és a jó idő miatt több programot szervezünk, több időt töltünk barátainkkal, ilyenkor szívesebben fogyasztunk sós snackeket is. A magyarok fogyasztását nem fogta vissza a chipsadó.

Tovább olvasom »
borászat, fogyasztói szokások, mezőgazdaság

A magyar fogyasztó a magyar bort szereti

piacesprofit.hu

Az elmúlt 20 év borfogyasztási szokásait vizsgálva kiderül: egyre kevesebb bort iszunk. Már inkább csak kóstol a magyar. Ma az átlagborfogyasztó már jóval kevesebb mint 30 liter bort iszik meg évente. A 20. század első felében az egy lakosra jutó évi borfogyasztás átlagosan a 40-50 litert is meghaladta.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, infokommunikació, információs társadalom

Egyre többet lógunk a hálón

piacesprofit.hu

Töretlenül növekszik a világhálón böngészéssel töltött idő, s egyre hosszabban időzik az átlagos nethasználó mobil eszközökkel az internetre csatlakozva – főként egyéb módon kevéssé kitölthető idejében. A netezők többsége a 35 év alatti korosztályból kerül ki

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, foygasztás, közösségi vásárlás

Még ha van is pénzünk, akkor sem vásárolunk

piacesprofit.hu

A szűnni nem akaró válság újraírja megszokott fogyasztói reflexeinket: csak arra áldozunk, amire muszáj, további igényeinket pedig alternatív módszerekkel elégítjük ki. Az online közösségi platformok virágzásával a fogyasztás is közösségivé vált: a csoportok erejével próbáljuk visszaverni a recesszió újabb és újabb hullámait.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztói szokások, online vásárlás

Mit vesz a neten a magyar?

piacesprofit.hu

Miért rendelünk külföldről? A magyarországi vásárlók számára is az ár és a termékek elérhetősége a döntő, csakúgy, mint a régió többi országában – derül ki a PayPal fogyasztói kutatásából, amit Magyarországon, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és Romániában végzett 12.000 vásárló megkérdezésével.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, energiafogyasztás, fogyasztói szokások, infláció, kiskereskedelem, online értékesítés

Feljövőben az e-kereskedelem

piac-profit.hu

A GfK Hungária az idei évre a fogyasztás csökkenését, jövőre pedig stagnálását prognosztizálja. A háztartások költési szerkezetében jelentős változások történtek az elmúlt évtizedben, minek eredményeképpen főként az élelmiszerek és az élvezeti cikkek, valamint a ruházkodás terén fogták vissza a fogyasztást. A változások negatívan érintették a hazai tartós fogyasztási cikkek piacát is – a térségben tapasztalható egyébként pozitív trendek ellenére. Külön figyelmet érdemel az online értékesítés növekedése még akkor is, ha az élelmiszer termékek piacán részaránya még elenyésző.

Tovább olvasom »
fogyasztó, fogyasztói szokások, kutatás, vásárlási szokások, vásárlói szokások

Kevesebb szegény, egyre gazdagabb gazdagok

piacesprofit.hu

2020-ra kevesebb szegény nemzet lesz, a jómódú országok pedig még nagyobb gazdagságra tesznek szert. Magyarország az évtized végére már az érett fogyasztói csoportba fog tartozni, ahol a legtöbbet szórakozásra és egészségügyre költenek, ahol az állam nem gondoskodik az ellátásról.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor