fogyasztói élmény

fogyasztói élmény, vásárlói elégedettség

Vásárlónak lenni Magyarországon: ilyen jó még sose volt

piacesprofit.hu

Egyre tudatosabbak, egyre jobb döntéseket hoznak, egyre inkább azt keresik, hogy élmény legyen vásárolni – idén először Magyarországon is elkészítette a KPMG azt a reprezentatív felmérést, amely az ügyfélélmény szempontjából rangsorolja nyolc iparág 50 szereplőjét. Hat kulcstényező mentén mérte fel a legnagyobb brandek fogyasztói megítélését a KPMG.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, kommunikációs csatornák, marketing, marketing automatizálás

Négy tipp a marketing automatizálásához

piacesprofit.hu

Az omnichannel marketingkoncepció megvalósítása nem egyszerű feladat. A folyamat egyik legfontosabb lépése – az egységes és lehetőleg valós idejű ügyfélkép (ügyfél interakciós adatbázis) létrehozása mellett – a marketing automatizálása. Erre a hazai piacon is számos ajánlat elérhető, és persze mindegyik szállító – érthető módon – a saját eszközét, szoftverét tartja a leginkább célravezetőnek. A következő tippekkel az innovatív kkv-kat próbáljuk meg segíteni a marketingautomatizációs megoldások kiválasztásában, értékelésében.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, innováció, próbafülke, sap, technológia, vásárlási élmény

Új élmények a próbafülkében

piacesprofit.hu

Magyarországon is bemutatkozott a jövő próbafülkéje, ami a legújabb technológiákat felvonultatva köti össze az offline és online világot. A digitális próbafülke új szintre emeli a vásárlói élményt a fogyasztók számára, míg a kereskedők egy különleges értékesítési és marketing eszközzel gyarapodhatnak.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, mobilinternet, mobilmarketing, mobilra optimalizált weboldal, mobiltelefon, okostelefon

Mobilos élmény: hogyan profitálhatnak ebből a cégek?

piacesprofit.hu

Mi kell a kiemelkedő mobilos élmény biztosításához? A Google új kutatása kimutatta, hogy ugyan a fogyasztók számára rendkívül fontos a mobilos weboldalak gyorsasága és használhatósága, a vállalkozásoknak nem sikerül teljesíteniük a fogyasztói elvárásokat. 316 európai kiskereskedelmi, utazási és pénzügyi céget hasonlítottak össze, hogy megtudják, mely területeken maradnak el a várakozásoktól a fogyasztói élmények.

Tovább olvasom »
alkalmazkodás, fogyasztói élmény, fogyasztói szokások, it a cégben, közösségi oldalak, okostelefonok

Trendek, amik megváltoztatják a jövőt

kfarkas

Úgy tűnhet, hogy néhány most meghatározó trend, mint a fogyasztók igénye az azonnali ügyfélkapcsolatra, vagy a technológiától való elfordulás, egyik pillanatról a másikra jelenik meg a piacon. A technológiai forradalom által (is) kiváltott változások valóban félelmetes sebességgel következnek be, alig néhány hónap vagy év alatt teljesen felforgatva korábban évtizedekig működő piacokat. A cégek nem nagyon tehetnek mást, alkalmazkodniuk kell a megváltozott körülményekhez. Ehhez nyújtunk most fogódzót és néhány tanácsot a PwC friss tanulmánya segítségével.

Tovább olvasom »
digitális marketing, fogyasztó, fogyasztói élmény, gamification, hűségprogram, marketing, ügyfélélmény, vásárlói hűség

Így játsszunk hűségre

Kriston László

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.

Tovább olvasom »
élmény, értékesítési stratégia, fogyasztói élmény, marketing trendek, trend

Erre költünk még mindig, boldogan

Timár Gigi

Tényleg fontosabbá váltak az élmények, mint a dolgok birtoklása? Nos, valójában úgy tűnik, a kettő összefonódott, és a fogyasztók élményt akarnak akkor is, ha épp csak egy fagylaltot vásárolnak. Nem egyszerű marketingcsavarról van szó. Az élmények tényleg boldogabbá tesznek bennünket.

Tovább olvasom »
felhasználói élmény, fogyasztói élmény, ügyfélélmény, vásárlói elégedettség

Több százmilliárd múlik egy élményen

piacesprofit.hu

A magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kap – derül ki a Develor kutatásából. A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át bukhatják azok a cégek, amelyek nem foglalkoznak ezzel.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, hűség, hűségprogram, társadalmi felelősségvállalás, ügyfélélmény, vásárlói hűség, vevő utánkövetés, vevőkapcsolat, vevőszerzés

A vásárlói hűség négy alaptétele

piacesprofit.hu

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Tovább olvasom »
fenntartható termelés, fenntarthatóság, fogyasztói élmény

Mégis megéri zöldnek lenni

piacesprofit.hu

Az ezredfordulós nemzedék elvárása átformálja a csomagolóanyagok piacát, elvárják a fenntarthatóságot a fogyasztók a cégektől, ezért megéri megújuló forrásból érkező csomagolást használni, mert a vásárlók jelentős része akár többet is fizet egy ilyen termékért.

Tovább olvasom »