fogyasztói bizalom

fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, konjunktúraindex, üzleti várakozások

Egy picit jobban bízunk a jövőben

piacesprofit.hu

Júliusban folytatódott a GKI-Erste konjunktúra- szezonális index értékének idei stagnálása, melynek szintje így továbbra is viszonylag optimista hangulatot tükröz. A GKI által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint az üzleti várakozások nem változtak, a fogyasztóiak minimálisan emelkedtek.

Tovább olvasom »
elemzői vélemények, fogyasztás, fogyasztói bizalom, kiskereskedelem, online kassza, vasárnapi zárvatartás

Régóta vártuk az alkalmat, hogy vásároljunk

PP/MTI

Az elmúlt években elhalasztott vásárlások növelték a kiskereskedelmi forgalmat az elemzők szerint, a vártnál gyengébb élelmiszerforgalom pedig a vasárnapi boltbezárások eredménye. A kiskereskedelmi forgalom volumene 2015 májusában a nyers adat szerint 4,4, naptárhatástól megtisztítva 5,4 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest a KSH szerint.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, gdp-növekedés, üzelti várakozások

Napfény járja át az ipar szívét újra

piacesprofit.hu

Júniusban az üzleti szférán belül – a májusban nagyon derűlátóvá vált szolgáltató cégek kivételével – minden ágazat érezhetően optimistább lett. Az építőipar kivételével mindenhol valamivel több volt a javulásra, mint a romlásra számító vállalat.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, optimizmus

Magunkban bízunk, de az országban…

piacesprofit.hu

Minden harmadik ember optimistán nyilatkozott saját háztartása várható anyagi helyzetéről, ugyanakkor az ország gazdasági kilátásairól eltérően vélekedtek egy friss kutatásban. Itthon az elmúlt évben nőtt a megtakarítással rendelkezők aránya, és többen tudják minden nehézség nélkül fizetni tartozásaikat – derül ki a Provident Pénzügyi Zrt. anyavállalatának nyolc országban, az ügyfelei körében végzett legújabb kutatásából.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, gki konjunktúra-index, infláció, üzleti kilátások, üzleti várakozások

Nem lettünk bizakodóbbak

piacesprofit.hu

Márciusban lényegében stagnált a GKI-Erste konjunktúra-index értéke. Miközben 2014 októbere óta jellemzően kis lépésekkel, de folyamatos a romlás, az index szintje továbbra is viszonylag optimista hangulatot tükröz.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, inbound marketing, kkv marketing, tartalommarketing

Az ilyen marketingnek hisznek az emberek

piacesprofit.hu

Milyen marketingnek hisznek az emberek? Akármilyen furcsán is hangzik: az olyannak, amelyik nem próbál eladni nekik! Cikkünkből megtudja, miért olcsóbb és eredményesebb az olyan marketing, amely nem elsősorban eladni próbál, és pontosan milyen marketing is ez.

Tovább olvasom »