fogyasztói bizalom

fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, gki konjunktúra-index, üzleti várakozások

A CSOK reményt hozott az építőiparba

piacesprofit.hu

Márciusban a februári esés után tovább mérséklődött a GKI konjunktúraindex értéke. Az üzleti várakozások ezúttal nem változtak, a fogyasztóiak viszont érzékelhetően tovább csökkentek, bár összességében még így is optimista hangulatot tükröznek.

Tovább olvasom »
devizahitelek, építőipar, fogyasztói bizalom, hitel, lakásfelújítás

Újra mer hitelben gondolkodni a magyar

piacesprofit.hu

A hitelfelvételi kedv lassulása 2016 elejére egyértelműen megállt – derül ki a Cofidis legfrissebb Hitel Monitor kutatásából. A felmérési eredmények szerint jelenleg a felnőtt lakosság közel fele hiteltörlesztő, 5 százalékponttal többen, mint az előző negyedévben, azaz jelentősen nőtt a pénzintézetekhez folyamodók száma.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, fogyasztói várakozások, lakossági pénzügyek, optimizmus

Idén elmaradhat a nyaralás

piacesprofit.hu

Bár rövidtávon többen látják optimistán az anyagi helyzetüket, 35 százalék még mindig azzal számol, hogy nem lesz pénze a nyaralásra, a gyerek taníttatásának költségei már nem nyomasztják annyira a magyarokat – állapította meg K&H kutatása.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztói bizalom, optimizmus

Kit érdekelnek a bevándorlók – mi lesz a melóval?

piacesprofit.hu

Egyre optimistább saját kilátásait illetően a magyar lakosság, többen tartják jónak pénzügyi kilátásaikat, mint tavaly ősszel. Viszont aggódunk az egzisztenciánkért: a munkahelyünk elvesztésétől, az adósságoktól és az egészségügyi problémáktól jobban tartunk, mint a bevándorlástól vagy a terrorizmustól.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztói bizalom, lakossági pénzügyek

Ezen a CSOK sem segít

piacesprofit.hu

Az Y generáció 64 százalékával fordult elő az elmúlt egy év alatt, hogy késve rendezte számláit – derül ki az Intrum Justitia jelentéséből. A kutatásból az is látszik, hogy a gyermekes fiatalok vannak a legrosszabb helyzetben, ugyanis 71 százalékuk nem tudta időben kifizetni számláit az elmúlt 12 hónap alatt. A gyermekes és gyermektelen fiatalok többsége elmondásuk szerint meglehetősen pesszimista mind az ország, mind a saját agyagi körülményei tekintetében, majdnem minden második fiatal fontolgatja a külföldre költözés lehetőségét.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági növekedés, munkaerőpiac

Az ország és mi – mérlegen a 2015-ös év

piacesprofit.hu

Személyes életüknek, közvetlen környezetüknek 2015-ös eseményeit inkább pozitívan minősítik a magyarok, az ország tavalyi történéseit azonban többségük negatívan ítéli meg – ezek a legfontosabb eredményei az Ipsos és a ZRI Závecz Research kutatócégek közös felmérésének

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, optimizmus, üzleti bizalom

Bizakodón nézünk a jövőbe

piacesprofit.hu

Decemberben lényegében nem változott a GKI-Erste konjunktúra-index értéke. Az év egészére mindvégig az optimizmus volt jellemző, az egyes hónapok hullámzása kifejezetten szerény volt. A felmérés szerint decemberben az üzleti várakozások is változatlanok voltak, a fogyasztóiak viszont – bár csak minimálisan javultak – idei csúcsukra értek.

Tovább olvasom »
fogyasztás, fogyasztói bizalom, gazdasági növekedés, kiskereskedelem

Már azt is megvesszük, amit eddig nem mertünk

PP/MTI

Az év hátralévő részében tovább növekedhet a kiskereskedelmi forgalom az elemzők szerint. A következő években a hiteltörlesztések kiszámíthatóvá válása is elősegítheti a lakossági fogyasztás élénkülését – az is belekerül a kosárba, amire eddig nem volt pénz.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, hírnév, közösségi média, megosztás, üzleti bizalom

A 21. század legfontosabb tőkéje

Timár Gigi

A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, üzleti várakozások

Évek óta nem voltunk ilyen bizakodóak

piacesprofit.hu

A magyar vásárlók immár 21 százaléka tartja megfelelőnek saját pénzügyi lehetőségeit arra, hogy megvegye, amit szeretne, vagy amire szüksége van. Ez az arány még csak 17 százalékot ért el az előző negyedévben. A pénzügyi kilátásainkban is bizakodóbbak vagyunk a Nielsen felmérésnek adatai alapján.

Tovább olvasom »
bizalom, brandépítés, fogyasztói bizalom, márkaépítés

Így lehet eladni azt, amire nem vágyik senki

piacesprofit.hu

Ismer valaki egy kiváló temetkezési vállalkozót? És spontán említésre hány ilyen céget tudnánk megnevezni? Tényleg, hány lájkolója van a legnépszerűbb követeléskezelő cégnek? Ma már szinte természetes – de legalábbis annak kéne lennie – hogy a kisebb cégek is energiát áldoznak reputációjuk javítására, ismertségük fokozására, brandépítésre. De van, ahol ez nehezebb az átlagosnál.

Tovább olvasom »