fogyasztói bizalom

fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, üzleti bizalom, üzleti várakozások

Nem hozott javulást a március

piacesprofit.hu

Míg 2018 utolsó negyedévében folyamatosan emelkedett, 2019 első negyedévében kis lépésekkel, de folyamatosan csökkent a GKI konjunktúraindexe. A márciusi romlás – a februárihoz hasonlóan – az üzleti várakozások miatt következett be, a fogyasztóiak ugyanis február után márciusban is kissé javultak, s gyakorlatilag elérték tavaly év végi szintjüket. A magyar gazdaság szereplőire összességében továbbra is erős optimizmus jellemző.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, üzleti várakozások

Magyar gazdaság: még kitart az optimizmus

piacesprofit.hu

Novemberben lényegében változatlan maradt a GKI konjunktúraindexe. Az üzleti várakozások október után most is javultak, a fogyasztóiak viszont tovább csökkentek. Az üzleti bizalmi index idei átlaga körül alakult, a fogyasztói viszont ez évi mélypontja közelében van, de továbbra is optimizmust jelez.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, munkahely

Nem aggódik a magyar a munkahelyéért

piacesprofit.hu

Minden eddiginél magasabb, 71 pontos értéket vett fel a munkavállalói bizalmi index a hazai dolgozók körében, ami kétpontos emelkedést jelent az előző negyedévhez képest. Emellett további bizakodásra ad okot, hogy folyamatosan emelkedik azok aránya, akik úgy vélik, hogy könnyen találnának maguknak új állást, ha a jelenlegit elveszítenék, derül ki a BNP Paribas Cardif biztosító és a Medián legfrissebb közös szeptemberi munkaerőpiaci kutatásából.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, gki konjunktúra-index

Fogyasztói bizalom: csak a Medgyessy-kormány érte el ezt a szintet

piacesprofit.hu

Csaknem másfél éves, szinte töretlen növekedés után februárban új történelmi csúcsára emelkedett a GKI konjunktúraindexe. A GKI által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint az üzleti várakozások még soha, a fogyasztóiak pedig csak 2002-ben, a Medgyessy-kormány 100 napos programjának néhány hónapjában voltak a mostaninál is kedvezőbbek.

Tovább olvasom »
adatvédelem, digitális kor, fogyasztói bizalom, fogyasztói szokások

Így kezeld a fogyasztódat!

piacesprofit.hu

Hogyan lehet kényeztetni a vásárlókat, és mit tehetnek a márkák, hogy elkerüljék a szakítást? – erre kereste a választ egy globális tanulmány. Ugyanis ahogy a jó párkapcsolatnak, a márkák és fogyasztóik közötti kapcsolatnak is megvannak a maga szabályai.

Tovább olvasom »
építőipar, fogyasztói bizalom, gki konjunktúra-index, munkanélküliség, üzleti bizalom

Mindenki bizakodik

piacesprofit.hu

Decemberben új történelmi csúcsára került a GKI konjunktúraindexe. A GKI által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint ez az üzleti várakozások még soha, a fogyasztóiak pedig csak 2002-ben, a Medgyessy-kormány 100 napos programjának néhány hónapjában voltak a mostaninál is kedvezőbbek.

Tovább olvasom »
építőipar, foglalkoztatás, fogyasztói bizalom, gki, gki konjunktúra-index

Erősödött a foglalkoztatottsági hajlandóság

piacesprofit.hu

Szeptemberben tovább emelkedett a júliusban már történelmi tetőpontjára jutott GKI konjunktúraindex és ezen belül üzleti bizalmi index. A GKI (www.gki.hu) által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint az elmúlt hónapokban némi hullámzás közepette már minden ágazatnak sikerült meghaladnia – a kereskedelminek megközelítenie – mindenkori maximumát. A fogyasztói várakozások szeptemberben kissé romlottak, de így is erős optimizmust sugároznak.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, gki konjunktúra-index, üzleti bizalom

Jobban éreztük magunkat augusztusban

piacesprofit.hu

A júliusban történelmi csúcsára tört, a magyar gazdaság állapotát bemutató GKI konjunktúraindex augusztusban is csak minimálisan, hibahatáron belüli mértékben csökkent. A lakosság megítélése szerint mind a megtakarítási lehetőségek, mind a saját pénzügyi helyzetük javult.

Tovább olvasom »
bizalmi tőke, fogyasztói bizalom, gdp, kiskereskedelem, kiskereskedelmi forgalom, ksh

Az erős fogyasztói bizalom fenntartja a kiskereskedelmi forgalom növekedését

PP/MTI

A kiskereskedelmi forgalom júniusi növekedése várható volt a bérek áprilisi jelentős megugrását és májusban is erőteljes növekedését követően. A reálbérek növekedése és a 11 éves csúcsra ugró fogyasztói bizalom a következő hónapokban folyamatosan magas szinten tarthatja a kiskereskedelmi forgalom növekedési ütemét – állapították meg csütörtökön piaci elemzők a KSH júniusi kiskereskedelmi forgalomról kiadott első becslését kommentálva.

Tovább olvasom »
építőipar, fogyasztói bizalom, gki, konjunk, konjunktúra, üzleti bizalom

Csúcson az üzleti bizalom

piacesprofit.hu

Májusi, viszonylag szerény emelkedése is hároméves csúcsára vitte a GKI konjunktúraindexét. A GKI által, az EU támogatásával végzett felmérés szerint az emelkedés elsősorban a szolgáltató cégeknek köszönhető: májusi kirobbanó optimizmusuk tizennyolc éve nem látott szintre repítette bizalmi indexüket. Eközben az ipari várakozások kissé, a kereskedelmiek jelentősen romlottak, míg az építőipariak alig, a fogyasztóiak pedig csak hibahatáron belül javultak.

Tovább olvasom »