fogyasztó

fogyasztó, gki, k+f

Optimistább lett a magyar

piacprofit.hu

Javultak a fogyasztói várakozások az idén májusban, a több mint féléves zuhanás és romlás után a GKI fogyasztói bizalmi indexének szezonálisan kiigazított értéke 4 ponttal, mínusz 68 pontra nőtt – áll a kutatóintézetnek az európai uniós támogatásával készült felmérésében.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztó, gfk

Válság: alkoholra jut pénz, tejre nem

piacesprofit.hu

A globális válság okozta valódi pánik és bizonytalanság csak tavaly év végére jelent meg össztársadalmi szinten – még nagyon friss és érthetetlen a lakosság nagy részének. Ez azonban nem változtatta meg a hazai kiskereskedelmet, csak a korábbi tendenciákat erősítette fel – derül ki a GfK Hungária kutatásainak legfrissebb adataiból. Míg a hipermarketek és a diszkontok értékbeli forgalma csökkent, addig a magasabb árszínvonalat képviselő szupermarketek és drogériák forgalma mind a teljes 2008-as évet, mind az utolsó negyedévet vizsgálva erőteljesen nőtt. 2008 utolsó negyedévében csökkentek a magyar háztartások vásárlásai a tej, a feldolgozott húsok és a mosószerek kategóriáiban. Ezzel szemben nem vásároltunk kevesebbet tésztából, sajtból, joghurtból és tisztálkodási szerekből.

Tovább olvasom »
fogyasztó, fogyasztóvédelem

“A fogyasztó nem tudja, mi is a joga”

Gergely László-5

Versenyelőnyt teremt a tisztességes vállalkozásoknak, segít kifehéríteni a szürkegazdaságot, és tudatosabbá teszi a magyar fogyasztót – értékelte a hatályba lépett fogyasztóvédelmi törvényt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság főigazgatója, aki szerint az új jogszabály a fogyasztás világát ma jellemző bizalmatlanságot is oldhatja.

Tovább olvasom »
élelmiszer, fogyasztó, fogyasztóvédelem

Egyre több magyarnak fontos, mit eszik

MTI

A magyar fogyasztók 53 százaléka az utóbbi időben jobban odafigyel az élelmiszerek csomagolásán található, összetevőket és tápértéket feltüntető tájékoztatásra, mint korábban – derül ki az ACNielsen Piackutató Kft. on-line felméréséből.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztó

“Agyuk ebben a korban még fejlődésben van”

piacprofit.hu

A körülbelül 600 ezresre tehető magyar tinik serege a klasszikus polgári értékeket sokkal mélyebben hordozza magában, mint a környező országok fiataljai, valószínűleg ennek is köszönhető, hogy szüleiktől és barátaiktól várják nehéz helyzetben az útmutatást – derült ki a “Magyar Fogyasztó 18-” konferencián.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor