fogyasztó

fogyasztó, fogyasztóvédelem, panaszkezelés, reklamáció, reklamációs jegyzőköny, ügyfélkezelés

Komoly mankó a reklamációs jegyzőkönyvek felvételéhez

piacesprofit.hu

A fogyasztóvédelmi vizsgálatok során a kereskedelmi egységek, üzletek számára hagyományosan tipikus banánhéjnak számít a reklamációs jegyzőkönyvek kezelése: a fogyasztóvédelmi hatóság az előző évben az ügyben lefolytatott ellenőrzései során az esetek 48 százalékában talált szabálytalanságot. A fogyasztóvédelmi bírság akár egyetlen jegyzőkönyv kitöltési hibája miatt is elérheti a 100-200 ezer forintos összeget. Magyarországon elsőként egy startup, a Panaszkezelő.hu kínál átfogó, ingyenesen is elérhető támogatást a boltok számára e problémák megelőzésére.

Tovább olvasom »
fogyasztó, gvh, kartell, versenyhivatal, versenyjog

A piacnak és a fogyasztóknak is káros a kartell

piacesprofit.hu

Sorra indulnak perek kartellező vállalkozások ellen, amelyekben a kartell miatt sérelmet szenvedett piaci szereplők kívánják felmerült többletköltségeiket megtéríttetni. Az EU irányelvén alapuló és a magyar jogba ez év elején átültetett, a kártérítési igények hatékonyságát elősegítő rendelkezések lassan elérik céljukat. Az új szabályozás értelmében jelentősen könnyebb lett az elszenvedett kár bizonyítása, hatékonyabban megismerhetőek a kartellezés dokumentumai, a jogsértést tényét pedig nem kell újra igazolni – foglalta össze a Jalsovszky Ügyvédi Iroda.

Tovább olvasom »
fogyasztó, fogyasztói panasz, fogyasztóvédelem, tudatos vásárló, uniós jog

A fogyasztók nincsenek tisztában uniós jogaikkal

piacesprofit.hu

Az idei első negyedévben javuló fogyasztóvédelmi tájékozottságot és a panaszok számának növekedésében is megmutatkozó erősödő fogyasztói tudatosságot, ugyanakkor kissé csökkenő bizalmat jelez a Fogyasztóvédelmi Index – számol be a mutatót kidolgozó CP Contact fogyasztóvédelmi tanácsadó.

Tovább olvasom »
bojkott, bojkottált termék, fogyasztó, fogyasztói társadalom, tudatos vásárló, vásárlási szokások, vásárló

Családonként negyedmilliót költöttünk el felelősen

piacesprofit.hu

Egész Európában ritkaságszámba menő beszámoló jelenik meg a Föld Napjára: végre Magyarországon megbecsülték a tudatos vásárlás piacát. „Kialakulóban van egy olyan réteg, amely a fogyasztásból fakadó problémákat és annak következményeit felismerve szívesen áldoz egy fenntarthatóbb világra és csökkenteni kívánja az ökológiai lábnyomát” – összegez a Tudatos Vásárlók Egyesülete, a MagNet Bank és a GfK friss felmérése.

Tovább olvasom »
célcsoport, fogyasztó, fogyasztóvédelem, korhatár, korosztály, marketing

Kiszolgáltatott célcsoportok

piacesprofit.hu

A vállalkozások természetes törekvése, hogy termékeikből, szolgáltatásaikból minél többet értékesítsenek, lehetőleg minél kisebb befektetés, ráfordítás árán. Az is közhely, hogy bár ebből a vállalkozások hasznot húznak, de szerencsés esetben a vásárlók és az ügyfelek számára is előnnyel jár a tranzakció – olvasható a Tiszta verseny blogon.

Tovább olvasom »
digitális marketing, fogyasztó, fogyasztói élmény, gamification, hűségprogram, marketing, ügyfélélmény, vásárlói hűség

Így játsszunk hűségre

Kriston László

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor