fogyasztó

2008, adósság, behaviorista közgazdaságtan, elbizakodottság, fogyasztás, fogyasztó, foygasztói szokások, gazdasági válság, hitel, hitelkártya, neuromarketing, pszichológia, tévhit, tévképzet, vásárló, viselkedés

Ezért vásárolunk eszetlenül

Kriston László

Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.

Tovább olvasom »
b-vállalat, ben & Jerry's, bevándorlás, csr, értékrend, felelős üzlet, felelős vállalat, fogyasztó, karbonsemleges, lyft, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, politikai üzenet, starbucks, társadalmi felelősség, uber, y generáció, zöld vállalat

A vásárlók azonosulnak a társadalomtudatos márkákkal

Kriston László

Ha két kényelmet és minőséget nyújtó cég közül kell választani, az fog győzni, amelyik valamilyen pluszt tud felmutatni az éthoszában, az üzletpolitikájában: lehetőleg társadalmi elkötelezettséget és szerepvállalást. Ilyenek a B vállalatok, melyek világjobbító, etikus értékrendjével versenyelőnyre tesznek szert. A munkaerő megtartásában is erősek ezek a cégek.

Tovább olvasom »
alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
biztonság, felmérés, fogyasztó, kibertámadás, önvezető

Kezdjük elfogadni az önvezető autókat

piacesprofit.hu

Jelentős mértékben nőtt az elmúlt egy évben az önvezető autók elfogadottsága a fogyasztók körében világszerte – derül ki a Deloitte felméréséből. A legtöbben ismert, általuk megbízhatónak tartott márkától származó önvezető autóba ülnének be.

Tovább olvasom »
alkoholfogyasztás, diszkrimináció, érvényesülés, fogyasztó, főnök, karrier, nő, pszichológia, siker, szépség, usa, üzlet, üzletasszony, verseny

Csinosnak kell lenniük az üzletasszonyoknak

Kriston László

Kimondták a tabut: a nőket még mindig elsősorban a külső alapján ítéli meg a férfisoviniszta üzleti világ. Illetve az ész alapján is, de az intelligencia önmagában nem elég. Az aduász a külső. Egy üzletasszonynak szépséggel is kell rendelkeznie, különben nem viszi semmire, véli Barbara Corcoran ingatlanmogul.

Tovább olvasom »
automatikus hibajelzés, fogyasztó, szolárpark, távfelügyelet

Jön a büntetés, ha „elmegy” az áram

piacesprofit.hu

Az 50 kW feletti teljesítménnyel rendelkező szolárparkok esetében is elvárás a villamosenergia-hálózat távfelügyeleti rendszerébe történő integrálás. A Phoenix Contact fejlesztése révén tavaly több mint 700 000 ügyfélnél sikerült a jelentkező hiba beavatkozási idejét 3 perc alá szorítani.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztó, kutatás, Oracle, vásárló

A Nomád, a Játékos és az Üzletkötő

piacesprofit.hu

Három globális trend van kialakulóban a fogyasztói magatartások terén – az Oracle legfrissebb felmérése szerint. A kutatás több mint 15 ezer fogyasztó vásárlási szokásait vizsgálta a mobil fizetési megoldások, az áruvisszaküldés és az új technológiák elfogadása körében.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatvezérelt marketing, brand, crm, digitális, facebook, fogyasztó, gyorsaság, internet, kliens, követő, közösségi média, márka, marketing, minőség, okos adat, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Kriston László

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Tovább olvasom »
fogyasztó, lojalitás, márka, márkahűség, ügyfélszolgálat

A fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától

piacesprofit.hu

A Ricoh Europe az iparágban elvégzett új tanulmánya kiemelte az egyes generációk közötti különbségeket az ügyfélszolgálati elvárásokban. Az idősebb korcsoportok kevésbé megbocsátónak bizonyultak a márkákkal szemben, míg a fiatalabb ügyfelek sokkal több információt várnak mind már a megfontolás illetve az értékesítés utáni szinten is, hogy tartós kapcsolatot építhessenek ki a márkákkal.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor