fogyasztó

biztonság, felmérés, fogyasztó, kibertámadás, önvezető

Kezdjük elfogadni az önvezető autókat

piacesprofit.hu

Jelentős mértékben nőtt az elmúlt egy évben az önvezető autók elfogadottsága a fogyasztók körében világszerte – derül ki a Deloitte felméréséből. A legtöbben ismert, általuk megbízhatónak tartott márkától származó önvezető autóba ülnének be.

Tovább olvasom »
alkoholfogyasztás, diszkrimináció, érvényesülés, fogyasztó, főnök, karrier, nő, pszichológia, siker, szépség, usa, üzlet, üzletasszony, verseny

Csinosnak kell lenniük az üzletasszonyoknak

Kriston László

Kimondták a tabut: a nőket még mindig elsősorban a külső alapján ítéli meg a férfisoviniszta üzleti világ. Illetve az ész alapján is, de az intelligencia önmagában nem elég. Az aduász a külső. Egy üzletasszonynak szépséggel is kell rendelkeznie, különben nem viszi semmire, véli Barbara Corcoran ingatlanmogul.

Tovább olvasom »
automatikus hibajelzés, fogyasztó, szolárpark, távfelügyelet

Jön a büntetés, ha „elmegy” az áram

piacesprofit.hu

Az 50 kW feletti teljesítménnyel rendelkező szolárparkok esetében is elvárás a villamosenergia-hálózat távfelügyeleti rendszerébe történő integrálás. A Phoenix Contact fejlesztése révén tavaly több mint 700 000 ügyfélnél sikerült a jelentkező hiba beavatkozási idejét 3 perc alá szorítani.

Tovább olvasom »
felmérés, fogyasztó, kutatás, Oracle, vásárló

A Nomád, a Játékos és az Üzletkötő

piacesprofit.hu

Három globális trend van kialakulóban a fogyasztói magatartások terén – az Oracle legfrissebb felmérése szerint. A kutatás több mint 15 ezer fogyasztó vásárlási szokásait vizsgálta a mobil fizetési megoldások, az áruvisszaküldés és az új technológiák elfogadása körében.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatvezérelt marketing, brand, crm, digitális, facebook, fogyasztó, gyorsaság, internet, kliens, követő, közösségi média, márka, marketing, minőség, okos adat, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Kriston László

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Tovább olvasom »
fogyasztó, lojalitás, márka, márkahűség, ügyfélszolgálat

A fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától

piacesprofit.hu

A Ricoh Europe az iparágban elvégzett új tanulmánya kiemelte az egyes generációk közötti különbségeket az ügyfélszolgálati elvárásokban. Az idősebb korcsoportok kevésbé megbocsátónak bizonyultak a márkákkal szemben, míg a fiatalabb ügyfelek sokkal több információt várnak mind már a megfontolás illetve az értékesítés utáni szinten is, hogy tartós kapcsolatot építhessenek ki a márkákkal.

Tovább olvasom »
fogyasztó, fogyasztóvédelem, panaszkezelés, reklamáció, reklamációs jegyzőköny, ügyfélkezelés

Komoly mankó a reklamációs jegyzőkönyvek felvételéhez

piacesprofit.hu

A fogyasztóvédelmi vizsgálatok során a kereskedelmi egységek, üzletek számára hagyományosan tipikus banánhéjnak számít a reklamációs jegyzőkönyvek kezelése: a fogyasztóvédelmi hatóság az előző évben az ügyben lefolytatott ellenőrzései során az esetek 48 százalékában talált szabálytalanságot. A fogyasztóvédelmi bírság akár egyetlen jegyzőkönyv kitöltési hibája miatt is elérheti a 100-200 ezer forintos összeget. Magyarországon elsőként egy startup, a Panaszkezelő.hu kínál átfogó, ingyenesen is elérhető támogatást a boltok számára e problémák megelőzésére.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor