fogyasztó

értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
biztonságos, e-kereskedelem, fogyasztó, google, https, keresőoptimalizálás, kkv, kosárérték, mobil, multichannel marketing, okostelefon, omnichannel marketing, vásárló, webáruház

Online kétszer annyit is vásárolunk

Kriston László

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.

Tovább olvasom »
fogyasztó, kivizsgálás, panasz, ügyfélelégedettség, villamosenergia-szolgáltató

A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk

PP/MTI

A fogyasztók alapvetően elégedettek az egyetemes villamosenergia-szolgáltatók teljesítményével, de 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását – derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) vizsgálatából.

Tovább olvasom »
2008, adósság, behaviorista közgazdaságtan, elbizakodottság, fogyasztás, fogyasztó, foygasztói szokások, gazdasági válság, hitel, hitelkártya, neuromarketing, pszichológia, tévhit, tévképzet, vásárló, viselkedés

Ezért vásárolunk eszetlenül

Kriston László

Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.

Tovább olvasom »
b-vállalat, ben & Jerry's, bevándorlás, csr, értékrend, felelős üzlet, felelős vállalat, fogyasztó, karbonsemleges, lyft, munkaerő megtartás, munkaerőhiány, politikai üzenet, starbucks, társadalmi felelősség, uber, y generáció, zöld vállalat

A vásárlók azonosulnak a társadalomtudatos márkákkal

Kriston László

Ha két kényelmet és minőséget nyújtó cég közül kell választani, az fog győzni, amelyik valamilyen pluszt tud felmutatni az éthoszában, az üzletpolitikájában: lehetőleg társadalmi elkötelezettséget és szerepvállalást. Ilyenek a B vállalatok, melyek világjobbító, etikus értékrendjével versenyelőnyre tesznek szert. A munkaerő megtartásában is erősek ezek a cégek.

Tovább olvasom »
alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor