Foci-eb cikkek


Dávid és Góliát: a legdrágább csapatokkal küzd meg a nemzeti tizenegy?

Dávid és Góliát: a legdrágább csapatokkal küzd meg a nemzeti tizenegy? 

A hazai válogatott továbbjutási esélyei annak ellenére is megmaradtak, hogy Európa második, harmadik és ötödik legértékesebb csapatával kell megküzdenie. A francia, a német és a portugál tizenegy piaci értéke több mint tízszerese a magyarénak, Kylian Mbappé pedig eurókban kifejezve egymaga több mint kétszer annyit ér, mint a magyar keret együttesen. A pályán persze nem eurók fociznak, így a gigantikus értékbeli különbség nem garantálja a győzelmet – mint ahogy azt szerencsére szombaton is láthattuk.
Ezért érte meg hirdetni az Olimpia alatt

Ezért érte meg hirdetni az Olimpia alatt 

Minden éjjel 2 és 4 óra között 790 ezer magyar látott legalább húszpercnyi olimpiai tévéközvetítést. Az aranyérmes magyarok sportágai közül leghosszabb ideig úszást néztek, majd vívás és kajak-kenu következik. A labdarúgó Európa-bajnokság mind a négy magyar meccs élő közvetítéséből 606 ezren néztek meg legalább egy félidőt.
A többség csak a szépet látja az olimpiában

A többség csak a szépet látja az olimpiában 

A magyar lakosság 58 százaléka örülne, 62 százalékát pedig büszkeséggel töltené el, ha Budapest rendezné a 2024-es olimpiát és paralimpiát. Nagyjából kétharmadnyi válaszadó (65%) szerint legalább ugyanolyan vagy magasabb színvonalon lennénk képesek a játékok megrendezésére, mint Rio de Janeiro - az Ipsos friss felmérése szerint.
Ez a nyár a sportról szólt

Ez a nyár a sportról szólt 

Továbbra is töretlenül növekszik a hazai online kiskereskedelem. A piac az idei első félévet 18 százalékos bővüléssel zárta. Az előző évek trendjéhez hasonlóan, 2016 első féléve is jelentős növekedéssel zárt, amiben idén nagy szerepe volt a kiemelt sporteseményeknek is.
Felpörgött a reklámpiac a Foci-EB alatt

Felpörgött a reklámpiac a Foci-EB alatt 

Az élelmiszerkereskedelem tévéreklámjai érték el a legtöbb 18-49 éves nézőt a termékosztályok közül idén júniusban. Utánuk egyéb gyógytermékek, személygépkocsi majd hitel-kölcsön és mobiltelefon előfizetés/csomag következnek a rangsorban. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen Közönségmérés Kft. az általa szpot szinten vizsgált csatornák adatai alapján.
Egy ember profitál nagyot az izlandi focicsapat szerepléséből

Egy ember profitál nagyot az izlandi focicsapat szerepléséből 

Az izlandi csapat erős szereplése a foci-EB-n sokaknak sokat jelent. De egy embernek különösen sok pénzt is. Az illető a középhátvéd Ragnar Sigurdsson, akinek a siker miatt megugrott az ázsiója. Több klub is szeretné őt átigazolni Angliába.
Nekünk is hozhat pénzt az Eb és az olimpia

Nekünk is hozhat pénzt az Eb és az olimpia 

Nem csak a sportolóknak és a szponzoroknak, de a kisbefektetőknek is hozhatnak pénzt az olyan nagy sportesemények, mint a foci-Eb vagy az olimpia.
Hatmilliárd is elröppenhet nyári játékokra

Hatmilliárd is elröppenhet nyári játékokra 

Vásárlásonként átlagosan 6400 forint értékben kerül nyári játék a kosárba: a slágertermékek toplistáját a felfújható strandjátékok, homokozóeszközök és az Eb-sikereknek is köszönhetően a labdák vezetik a Regio Játék kutatása alapján. A gyermekeiket nyáron hasznosan lekötni szándékozó családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játék a favorit.
Egy szinten Budapest és Párizs?

Egy szinten Budapest és Párizs? 

Párizsban és Budapesten is a nettó keresetek 60 százalékát viszi el a bérleti díj – derül ki az ingatlan.com összeállításából. Ha azonban a magyar szurkolóknak kedves francia és magyar városokat vetjük össze, akkor az látszik, hogy Franciaországban a fizetés harmadából kijön egy bérelt lakás, míg a magyar városokban a keresetek több mint felét elviszi az albérlet.
Alig éri meg a foci EB a vendéglátónak, az Olimpia kész ráfizetés

Alig éri meg a foci EB a vendéglátónak, az Olimpia kész ráfizetés 

Az EB által generált turisztikai bevétel meg sem kottyan egy olyan nagy nemzetgazdaságnak, mint amilyen Franciaországé. A francia GDP 0,05%-át adják az EB-látogatók költései. Az EB-k és VB-k megrendezése nem feltétlenül jár óriási beruházással, az olimpiáké viszont igen, amit a turizmus növekedése nem termel vissza és az országimázs fényesítése sem kompenzál.

A focisiker a gazdaságot is felpörgetheti 

Várhatóan rövid távon mérhetően felpörgeti a gazdaságot a magyar válogatott sikeres szereplése az Európa-bajnokságon (Eb) - mondta Dénes Ferenc sportközgazdász a Kossuth Rádió 180 perc reggeli műsorában.

Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA 

Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák

26 milliót kapnak fejenként az Eb-ért a magyarok 

Utánanéztünk, mennyi pénz üti a markát a nemzeti labdarúgó-szövetségeknek a FIFA világbajnoksága és az UEFA Európa-bajnoksága után. A magyar játékosok 26 millió forintot is kaphatnak. És még többet, ha újra nyernek.

Még mindig lehet szakítani az EB-n 

Tombol a fociláz Magyarországon és nem csak a szórakozóhelyeken: ebben az időszakban jelentősen emelkedik bizonyos fogyasztási cikkek forgalma, mint a sör, vagy a chips, de ilyenkor kelendőek a tévék és más szórakoztató elektronikai eszközök is. Nem csoda, hogy sok cég marketingkampánnyal „rászervez” a Foci-EB-re. Aki még nem tette annak sincs még késő, ha más nem hamarosan jön az Olimpia.

Minden gólja 53 milliót ér: így szórja a pénzét Ronaldo 

Ronaldo a földkerekség legjobban fizetett sportolója. A Real Madridnál éves fizetése több tízmillió dollárra rúg, a különféle márkákkal kötött reklámszerződéseiből is dől a pénz. Nem csoda, hogy méregdrága viaszfigurát készíttetett magáról, mely villája előszobájában áll.

Hitelből veszünk tévét az Eb-re 

A júniusi labdarúgó-Eb továbbélénkítheti a már egyébként is növekvő magyarországi áruhitel-piacot, hiszen nőhet a kereslet a televíziók iránt – vélik a Magyar Cetelem Bank szakértői. A Cetelem felmérése szerint az internet előretörése mellett is stabil a televíziózás népszerűsége, amely az Eb alatt várhatóan kiugrást mutat majd.

Több, mint negyven éve erre várnak a sörgyárak 

A magyar sörfogyasztás várhatóan nő - áll az Atradius hitelbiztosító ágazati elemzésében. Az elemzés szerint a foci Eb felpörgeti az élelmiszeripart és ezen belül az italgyártást is, ami rá is fér az ágazatra.

Meccs az irodában? Jó ötlet! 

Engedélyezzük vagy tiltsuk a nagyobb sportesemények televíziós közvetítéseinek nézését a munkahelyen? Főnökként most újra előkerülhet a dilemma, hiszen a foci EB nemcsak a fanatikus szurkolókat mozgatja meg. A HR szakértők szerint, ha az engedékenyebbek táborába tartozunk, sokat nyerhetünk vele.

Online is edzeni kell az EB-re 

A Labdarúgó Európa-Bajnokságra utazó szurkolókat folyamatosan figyelmeztetik a különböző biztonsági intézkedések fontosságára és betartására, de vajon biztonságban vannak-e az itthoni szurkolók? Milyen veszélyekre érdemes felkészülni az online sportfogadások területén, és mire ajánlott figyelni a megnövekedett érdeklődés miatt? Az ESET szakértőivel összefoglaltuk mire kell figyelni.

A közösségi oldalakon is pörög a Foci-EB 

A foci drukkerek leginkább a Facebookot használják a közösségi médiumok közül (63%). A legnagyobb arányban az olasz válaszadók választják ezt az oldalt (81%), őket a románok (78%) és a portugálok (77%) követik a sorban. A YouTube a második legnépszerűbb közösségi média, megelőzve a Twittert. A Twitteren a spanyol és a török drukkerek a legaktívabbak (23 illetve 27%), 10 százalékponttal megelőzve a briteket – derült ki a Mastercard kutatásából.

Nagyot lehet szakítani a foci EB-n 

Az Európa Bajnokság körüli szurkolói láz pozitívan hat a műszaki cikkek online értékesítésének alakulására, egyben növeli az ár-összehasonlító oldalak forgalmát is – derül ki az Árukereső.hu májusban készített kutatásának eredményeiből.

Nem sörös? Akkor is örülhet a foci EB-nek 

Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A focilázhoz köthető játékvásárlás a Formatex szerint akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti. Felmérésük szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében.

Hat tuti tipp az EB-re utazóknak 

A magyar válogatott 44 év után bizonyíthat újra a futball-Európa-bajnokságon, aminek köszönhetően idén várhatóan 15-20 ezer hazai szurkoló utazik ki Franciaországba, hogy a csapatnak szurkoljon. Mire figyeljünk, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket az utazás során? A Generali Csoporthoz tartozó Európai Utazási Biztosító (EUB) összegyűjtötte a legfontosabbakat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Adózás

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál  

Egy számlázási láncolat ellenőrzésekor vizsgálták azt a két társaságot, amelyek nevében csomagolási szolgáltatásokról és baromfi-feldolgozásról állítottak ki fiktív számlákat.

Klímablog

Sok cég örülhet, enyhébb átvilágítási szabályrendszert készülnek elfogadni

Sok cég örülhet, enyhébb átvilágítási szabályrendszert készülnek elfogadni  

Az Európai Tanács elfogadta a Vállalatok Fenntarthatósági Átvilágításáról szóló Irányelvet.

Gazdaság

A leggazdagabbak lubickolnak a pénzben

A leggazdagabbak lubickolnak a pénzben 

A több évtizede nem látott mértékű infláció a leggazdagabbakat tette még vagyonosabbá.

Infokom

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere?

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere? 

Sokan aggódnak az MI környezetre gyakorolt káros hatásai miatt, de vajon tényleg csak veszélyt jelent?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo