fmcg

amazon, csomagolás, davos, e-kereskedelem, fmcg, jeff bezos, kozmetikai, letét, loop, mars, mikroplasztik, műanyag, nestle, óceán, plasztik, szennyezés, tenger, terra cycle, többször használatos, tom szaky, tudatos vásárló, újrahasználás, wef

Az Amazon a kulcsa az újrahasznostásnak

Kriston László

A legnagyobb élelmiszeripari és FMCG-világvállalatok sorakoztak fel a Loop-projekt mögé, melyben visszagyűjtik az ételeshordókat, krémestubusokat, italospalackokat, kitisztítják és újból használják, termékkel megtöltve azokat. Öt világvárosban vezetik be az új szolgáltatást 2019-ben és 2020-ban. De a rendszer akkor terjedhet el globálisan, ha az Amazon és más nagy kereskedelmi cégek is felvállalják a módszert.

Tovább olvasom »
fmcg, gdp-emelkedés, ügyfélélmény, vásárlási szokások, vásárlói magatartás

Ritkábban, de akkor többet vásárolunk

piacesprofit.hu

A GfK Kereskedelmi Analízisek idei első félévet elemző tanulmánya szerint a háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január–június között. Az év első felében újra a diszkontok teljesítménye bizonyult a legjobbnak; a vásárlói magatartás pedig továbbésszerűsödött.

Tovább olvasom »
fmcg, kiskereskedelem, prémium, vásárlási szokások

Egyre több vásárlónál nem az ár számít

piacesprofit.hu

Jelentősen átrendeződtek a fogyasztók vásárlási preferenciái 2016-ban. Az árszegmensek tekintetében a top 10 élelmiszer és vegyi áru termékkategóriában egyre nő a prémium termékek iránti kereslet, világít rá a Nielsen kiskereskedelmi indexe. A prémium élelmiszerek értékbeli forgalma 11%-kal, míg a háztartási vegyi áruk forgalma 9%-kal nőtt 2015-tel összevetve. Legdinamikusabban, 34%-kal a prémium gyümölcslevek iránti kereslet emelkedett tavaly.

Tovább olvasom »
díj, fmcg, kkv pályázat

Legyen az Öné az év terméke!

piacesprofit.hu

Újra lehet pályázni az Év Terméke díjra, második alkalommal választják meg a legnépszerűbb új és innovatív termékeket. A programba a gyártók vagy forgalmazók nevezhetik az általuk újszerűnek ítélt – gyorsan forgó, rendszerint az eladók segítsége nélkül megvásárolt – leginkább élelmiszeripari, testápolással kapcsolatos termékeiket, illetve háztartási cikkeiket.

Tovább olvasom »
díj, fmcg, kkv

Az év terméke

Sajtóközlemény

2011 szeptemberében Magyarországon is elindul a világ legjelentősebb innovációs termékdíjazási rendszere, a Product of the Year.  A programba a gyártók vagy forgalmazók nevezhetik az általuk újszerűnek ítélt  – gyorsan forgó, rendszerint az eladók segítsége nélkül megvásárolt – leginkább élelmiszeripari, testápolással kapcsolatos termékeiket, illetve háztartási cikkeiket. 

Tovább olvasom »