Fmcg cikkek


Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac

Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac 

Az Avokado 5-10 százalékot szakítana ki az FMCG szektorból.
Gyorsan vált piacvezetővé a Kifli.hu

Gyorsan vált piacvezetővé a Kifli.hu  

4 éves fennállásuk alatt több mint 200 ezer ügyfelet szolgáltak ki.
Óriási kutatóközpontot nyitott a Danone 

Óriási kutatóközpontot nyitott a Danone  

A hét elején nyílt meg a Danone új kutatási és innovációs központja, a Daniel Carasso Center a Paris-Saclay területén.
Az Amazon a kulcsa az újrahasznostásnak

Az Amazon a kulcsa az újrahasznostásnak 

A legnagyobb élelmiszeripari és FMCG-világvállalatok sorakoztak fel a Loop-projekt mögé, melyben visszagyűjtik az ételeshordókat, krémestubusokat, italospalackokat, kitisztítják és újból használják, termékkel megtöltve azokat. Öt világvárosban vezetik be az új szolgáltatást 2019-ben és 2020-ban. De a rendszer akkor terjedhet el globálisan, ha az Amazon és más nagy kereskedelmi cégek is felvállalják a módszert.
Egy magyar srác mentheti meg a világot a műanyagszeméttől

Egy magyar srác mentheti meg a világot a műanyagszeméttől 

A Loop projekt kiötlője, Tom Szaky szerint az újrahasznosítás „vesztes iparág”. Szerinte meg kell tartani a csomagolásokat, a futárcéggel visszajuttatni a termékgyártóhoz, majd ki kell mosni. és újra élelmiszert, italokat meg más árucikkeket helyezni beléjük.
A siker titka a világjobbítás?

A siker titka a világjobbítás? 

A társadalomtudatos cégforma, a B Corp növekedésének mértékéről állt elő meglepő adattal egy brit kutatás. Az ilyen vállalkozások huszonnyolcszor gyorsabban nőnek, mint Anglia GDP-je, mely évente 0,5 százalékkal bővül.
Ritkábban, de akkor többet vásárolunk

Ritkábban, de akkor többet vásárolunk 

A GfK Kereskedelmi Analízisek idei első félévet elemző tanulmánya szerint a háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január–június között. Az év első felében újra a diszkontok teljesítménye bizonyult a legjobbnak; a vásárlói magatartás pedig továbbésszerűsödött.
Egyre több vásárlónál nem az ár számít

Egyre több vásárlónál nem az ár számít 

Jelentősen átrendeződtek a fogyasztók vásárlási preferenciái 2016-ban. Az árszegmensek tekintetében a top 10 élelmiszer és vegyi áru termékkategóriában egyre nő a prémium termékek iránti kereslet, világít rá a Nielsen kiskereskedelmi indexe. A prémium élelmiszerek értékbeli forgalma 11%-kal, míg a háztartási vegyi áruk forgalma 9%-kal nőtt 2015-tel összevetve. Legdinamikusabban, 34%-kal a prémium gyümölcslevek iránti kereslet emelkedett tavaly.
Fejlesztés nélkül lecsap a konkurencia

Fejlesztés nélkül lecsap a konkurencia 

Pár éve még nem is létezett, mára egyre népszerűbb termék a dobozos, nagy kiszerelésű gyümölcslé. Hiába viszonylag új termékről van szó, fejleszteni folyamatosan muszáj.
Legyen az Öné az év terméke!

Legyen az Öné az év terméke! 

Újra lehet pályázni az Év Terméke díjra, második alkalommal választják meg a legnépszerűbb új és innovatív termékeket. A programba a gyártók vagy forgalmazók nevezhetik az általuk újszerűnek ítélt – gyorsan forgó, rendszerint az eladók segítsége nélkül megvásárolt – leginkább élelmiszeripari, testápolással kapcsolatos termékeiket, illetve háztartási cikkeiket.

Az év terméke  

2011 szeptemberében Magyarországon is elindul a világ legjelentősebb innovációs termékdíjazási rendszere, a Product of the Year.  A programba a gyártók vagy forgalmazók nevezhetik az általuk újszerűnek ítélt  - gyorsan forgó, rendszerint az eladók segítsége nélkül megvásárolt - leginkább élelmiszeripari, testápolással kapcsolatos termékeiket, illetve háztartási cikkeiket. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo