fiatalok

fiatal munkavállalók, fiatalok, pwc magyarország

Hogyan választ munkahelyet az Y és Z generáció?

piacesprofit.hu

37 ezer fiatalt kérdeztek meg a munkavállalási preferenciákról. A válaszokból kiderült: a rugalmas munkavégzés, stabilitás és az alapfizetés a legfontosabb munkahely-választási tényezők a jövő munkavállalóinak. A teljesítmény alapú honoráriumnál vonzóbb a fix, kiszámítható alapbér, és meghatározó a közvetlen felettes vezetői stílusa is a 16-28 éves korosztálynak.

Tovább olvasom »
fiatalok, megtakarítás, nevelés, pénzügy, takarékosság

A cél az anyagi biztonság

piacesprofit.hu

A fiatalok körében egyre nagyobb a tudatosan, hónap elején megtakarítók aránya. Az átlagos összeg 500 000 forint felé emelkedett, amit lakásvásárlásra, általános tartalék képzésre és autóvásárlásra tesznek félre a 19-29 évesek. 

Tovább olvasom »
bérlet, fiatalok, hitel, ingatlan, lakás, szülők, vásárlás

A kényelem nagy úr, szívesen maradunk a mama hotelben

piacesprofit.hu

Egyre több fiatalnak van saját lakása, de kevesebben terveznek lakásvásárlást. Tízből hat fiatal azért nem költözik el a szüleitől, mert nincs elég pénze a különéléshez, 34 százalék arra vár, hogy saját keresete legyen, 25 százalék szerint pedig sokkal kényelmesebb a szülőkkel élni – a K&H felmérése szerint.

Tovább olvasom »
fiatalok, fogyasztói szokások, karácsonyi ajándék, karácsonyi szezon

Mi kerül a fa alá? Ruha és hiszti

piacesprofit.hu

A fiatalok 85 százaléka megajándékoz valakit idén karácsonykor, 79 százalékuk pedig számít arra, hogy kap ajándékot. A legtöbben arra számítanak, hogy ruha lesz a fa alatt, valamilyen élménnyel csak 18 százalék, társasjátékkal, játékszoftverrel pedig 16 százalék számol. A haszontalan ajándékokat nagyon kevesen cserélik vissza.

Tovább olvasom »
autó, dízel, fiatalok, hibrid, hitel, idősek, kölcsön, vásárlás

Már itthon sem kapós a dízel

piacesprofit.hu

A magyarok elsősorban új, benzines autót vásárolnának, de már a hibridek is egyre népszerűbbek – derül ki az OTP Bank legfrissebb, autófinanszírozással kapcsolatos reprezentatív felmérésből. A vásárláshoz a fiatalabbak nagyobb arányban vennének fel hitelt, míg ötödük a teljes árat kölcsönből finanszírozná.

Tovább olvasom »