fenntartható üzlet

céges kommunikáció, fenntartható üzlet, fenntarthatóság, kávé, kommunikáció, marketing, ökológiai lábnyom, újrahasznosítás, video

Megértik a fogyasztók, hogy mi a fenntartható termék?

Kriston László

Minden marketinges tudja, hogy a vásárlók egyszerű üzeneteket akarnak, főleg, hogy egy túl zajos, túlinformált világban élnek. De az igazán fenntartható termékek és eljárások megértetése nem egyszerű dolog. A fenntarthatóság ritkán egyszerű képlet, hiszen összetett termelési folyamatokat, környezeti hatásokat és összefüggéseket feltételez.

Tovább olvasom »
felelős vállalat, fenntartható fejlődés, fenntartható működés, fenntartható üzlet, zöld iroda, zöld irodák

Ne csak a szomszéd legyen zöldebb!

Piac & Profit Kiadó Kft-2

A zöldülés jót tesz a környezetünknek, de az üzletünknek is, hiszen ha utánaszámolunk, a tartósabb eszközök használatának és az újra hasznosításnak köszönhetően pénzt takaríthatunk meg. Apró lépésekkel is sokat tehetünk, nem is gondolnánk, hogy milyen aprókkal és milyen sokat.

Tovább olvasom »
fenntartható fejlődés, fenntartható gazdaság, fenntartható üzlet, klímaváltozás

Fenntarthatóság: nem lesz varázsütésre

Timár Gigi

Nem kérdés, hogy rátérünk-e a fenntarthatóság útjára, már azon haladunk. Ugyanakkor hatalmas áttörést várni hiábavaló, arra kell készülnünk, hogy a „következő nagy lépés sok kis lépésből áll majd” – mondta Dr. Bartus Gábor a Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács titkára az Action 2020 Szakmai Fórumán.

Tovább olvasom »
etikus üzlet, felelős vállalat, fenntartható üzlet

A legújabb divat: az egészség

Timár Gigi

A divat nem azt jelenti, hogy félévente le kéne cserélni a ruhatárunkat – vallja a Kamorka tervezője. Persze számít, hogy mit viselünk, de nemcsak az, hogy hogy néz ki, de az is, hogyan készült, ezért kínál egészséges és környezetbarát módszerekkel előállított termékeket.

Tovább olvasom »